U jednom potezu koji će iznova definirati turističku sliku Južne Koreje, Korejska turistička organizacija (KTO) predstavila je K-incentive Scheme 2.0, program namijenjen podršci i nagrađivanju indijskih putničkih agencija koje promoviraju putovanja u ovu istočnoazijsku zemlju. Očekuje se da će ova inicijativa, koja nudi nagrade do 30 američkih dolara po putniku i ubrzane turističke vize, povećati broj indijskih turista koji posjećuju Južnu Koreju na 200.000 ove godine.
Partnerstvo za prosperitet
Nakon uspjeha prvog K-incentive Scheme-a, nadograđena verzija planira produbiti suradnju s indijskim putničkim agencijama. Kroz nagrađivanje tih agencija kako bi promovirale putovanja u Južnu Koreju, KTO ne samo da želi povećati broj posjetitelja, već i proširiti njihove horizonte prikazivanjem regionalnih odredišta poput Busana, Gangwon-do, Jeollanam-do i Jeollabuk-do.
Brze vize i unosne nagrade
K-incentive Scheme 2.0 nudi niz pogodnosti za putne agencije i njihove klijente. Jedna od najznačajnijih prednosti je ubrzani postupak izdavanja turističkih viza, koji obećava olakšano i praktičnije putovanje za indijske turiste u Južnu Koreju. Osim toga, putne agencije mogu zaraditi nagrade do 30 američkih dolara po putniku, što ih motivira da promoviraju Južnu Koreju kao turističko odredište.
Promocija raznolikih iskustava
Poticanjem putničkih agencija da promoviraju regionalna odredišta, KTO želi ponuditi raznolik spektar iskustava turistima. Od živopisnog lučkog grada Busana do predivne prirode Gangwon-do regije te kulturne bogatosti Jeollanam-do i Jeollabuk-do regija, Južna Koreja nudi nešto za svakoga.
Suradnja između KTO-a i udruženja Outbound Tour Operators Association of India (OTOAI) očekuje se da će preokrenuti situaciju u turističkoj industriji. Radeći zajedno, ove dvije organizacije se nadaju stvaranju situacije u kojoj svi uključeni dionici, uključujući putničke agencije, turiste i lokalno gospodarstvo, ostvaruju koristi. K-incentive Scheme 2.0 je pravovremena inicijativa koja će dodatno povećati atraktivnost Južne Koreje kao popularne destinacije za putovanja. Zahvaljujući svojim unosnim nagradama i jednostavnom postupku izdavanja viza, program će sigurno privući sve veći broj indijskih turista u Zemlju Jutarnjeg Miru. Napomena: Ovaj članak je napisan 15. veljače 2024. godine. Informacije su točne s tog datuma.
U jednom potezu koji će iznova definirati turističku sliku Južne Koreje, Korejska turistička organizacija (KTO) predstavila je K-incentive Scheme 2.0, program namijenjen podršci i nagrađivanju indijskih putničkih agencija koje promoviraju putovanja u ovu istočnoazijsku zemlju. Očekuje se da će ova inicijativa, koja nudi nagrade do 30 američkih dolara po putniku i ubrzane turističke vize, povećati broj indijskih turista koji posjećuju Južnu Koreju na 200.000 ove godine.
Pitanja i odgovori:
1. Na što se odnosi K-incentive Scheme 2.0 program?
2. Koje su prednosti za indijske putničke agencije koje sudjeluju u programu?
3. Koja su regionalna odredišta koja KTO želi promovirati?
4. Kako suradnja između KTO-a i udruženja Outbound Tour Operators Association of India može utjecati na turističku industriju?
5. Kada je ovaj članak napisan i koliko su informacije u njemu točne?
Definicije ključnih pojmova:
– Korejska turistička organizacija (KTO) – organizacija zadužena za promoviranje turizma u Južnoj Koreji.
– K-incentive Scheme 2.0 – program koji nagrađuje indijske putničke agencije i olakšava putovanja indijskih turista u Južnu Koreju.
– Indijske putničke agencije – tvrtke koje se bave organizacijom putovanja za indijske turiste.
Povezane veze:
– Korejska turistička organizacija (KTO)
– Outbound Tour Operators Association of India (OTOAI)