Tokio, 17. veljače – Japanska turistička agencija planira podržati razvoj turističkih programa koji se fokusiraju na lokalne gastronomske kulture u fiskalnoj godini 2024. s ciljem privlačenja stranih turista u ruralna područja. Nakon povećanja broja stranih turista prošle godine nakon ukidanja restrikcija zbog COVID-19, agencija želi promovirati takav turizam, nazvan gastro turizam. Izvori navode da će agencija isplaćivati poticaje putničkim agencijama i drugima kako bi pomogla u pokrivanju troškova uspostave objekata koji služe kao baze za takve ture.
Gastro turizam postaje sve popularniji među bogatim ljudima diljem svijeta. Putnici imaju priliku kušati lokalnu hranu, što pridonosi promicanju lokalne potrošnje proizvoda u mnogim ruralnim područjima. Postoji mogućnost razvijanja putničkih proizvoda koji kombiniraju gastronomska i tradicionalna kulturna iskustva, a za koje sudionici izdvajaju više od 1 milijun jena, navode izvori.
Ova inicijativa ima potencijal da poveća interes stranih turista za posjet ruralnim područjima Japana i promovira lokalnu hranu i kulturu. Upoznavanje s lokalnom hranom omogućuje turistima da dožive autentičnost japanske kuhinje i upoznaju se s tradicionalnim oblicima prehrane. Osim toga, ova vrsta turizma pruža mogućnosti lokalnim gospodarstvima da profitiraju od povećane potražnje stranih posjetitelja.
Gastro turizam nije samo putovanje za gurmane, već i način da se promovira održivi razvoj ruralnih regija. Ova inicijativa ima potencijal da potakne ekonomski rast u tim područjima, potakne lokalno stanovništvo na ostanak u ruralnim zajednicama i revitalizira tradicionalne obrte. Putovanje kroz japansku gastronomsku scenu pruža iznimnu priliku za otkrivanje skrivenih dragulja zemlje i uranjanje u bogatu kulturu Japana.
FAQ
1. Što planira japanska turistička agencija u vezi s gastro turizmom?
– Japanska turistička agencija planira podržati razvoj turističkih programa koji se fokusiraju na lokalne gastronomske kulture i privući strane turiste u ruralna područja.
2. Kako agencija namjerava promovirati gastro turizam?
– Agencija će isplaćivati poticaje putničkim agencijama i drugima kako bi pomogla u pokrivanju troškova uspostave objekata koji služe kao baze za takve ture.
3. Zašto je gastro turizam postao popularan?
– Gastro turizam je postao popularan jer putnici imaju priliku kušati lokalnu hranu i time poticati lokalnu potrošnju proizvoda u ruralnim područjima.
4. Koji su potencijali gastro turizma u ruralnim područjima Japana?
– Gastro turizam ima potencijal privući interes stranih turista za posjet ruralnim područjima Japana, promovirati lokalnu hranu i kulturu te omogućiti ekonomski rast i revitalizaciju tradicionalnih obrta u tim područjima.
5. Koje su prednosti upoznavanja s lokalnom hranom kroz gastro turizam?
– Upoznavanje s lokalnom hranom omogućuje turistima da dožive autentičnost japanske kuhinje i tradicionalnih oblika prehrane.
6. Kakav utjecaj gastro turizma ima na lokalna gospodarstva?
– Gastro turizam pruža mogućnosti lokalnim gospodarstvima da profitiraju od povećane potražnje stranih posjetitelja, potiče ekonomski rast u ruralnim područjima te potiče lokalno stanovništvo da ostane u ruralnim zajednicama.
Definicije
– Gastro turizam: Oblik turizma koji se fokusira na gastronomiju i lokalnu hranu.
– Ruralna područja: Manje naseljena područja izvan gradskih središta.
– Putničke agencije: Organizacije koje se bave organiziranjem putovanja za putnike.
– Gastronomska kultura: Ukupnost kulinarstva, prehrambenih običaja i tradicija nekog područja.
Povezani linkovi
– Oficijalna stranica Japanske turističke agencije