Promocija Malage kao omiljene destinacije za njemačke turiste na ITB-u u Berlinu

Službenici Turizma Costa del Sol kreću na veliki Međunarodni sajam turizma u Berlinu (ITB) kako bi dalje promovirali destinaciju među brzorastućim njemačkim tržištem. Prošlogodišnji dolasci njemačkih turista na aerodrom u Malagi bili su samo jedan postotak manji od broja ostvarenog 2019. godine, s njemačkim tržištem kao drugom najvećom skupinom posjetitelja Costa del Sol u 2023. godini, odmah nakon Britanaca.

Na sajmu turizma u njemačkoj prijestolnici koji počinje u utorak 5. ožujka, Malaga će biti promovirana kako bi se nastavio stalni priljev njemačkih turista u provinciju. Izvješće koje je predstavila izvršna direktorica Turizma Costa del Sol, Esperanza González, istaknulo je Malagu kao drugu zračnu luku u Španjolskoj u kojoj su dolasci njemačkih turista najviše porasli prošle godine u usporedbi s 2019., samo iznad Alicantea.

Ukupno je 823.000 njemačkih putnika sletjelo u Malagu, što je 4,5% više nego prije pandemije COVID-19 i 35% više nego 2022. godine, prema izvješću. “Dva od svaka tri njemačka turista koji posjete provinciju dolaze iz Düsseldorfa, Frankfurta, Berlina i Münchena”, dodala je González.

Hoteli i turistički apartmani u provinciji zabilježili su više od 1,35 milijuna boravaka njemačkih turista, što je povećanje od 29,2% u odnosu na 2022. godinu, prema izvješću. “Ove brojke daju Costa del Sol i Malaga destinacijama udio od 3% ukupnog broja noćenja njemačkih turista u Španjolskoj i 39,9% u Andaluziji”, rekla je González.

Službena osoba za turizam procijenila je da je prošle godine na Costa del Sol-u i u provinciji Malaga uživalo oko 730.000 njemačkih turista, stvarajući gospodarski utjecaj od 1.110 milijuna eura – gotovo 29% više nego prethodne godine – i generirajući oko 11.845 radnih mjesta. González tvrdi da je stopa rasta ovog tržišta na Costa del Sol-u trostruko veća od konkurentnih španjolskih destinacija.

Novi pristup: Kampanja Shout My Name

Cilj na ITB Berlinu bit će nastaviti osvajati lojalnost njemačkih turista, posebno mlađih posjetitelja putem nove oglašivačke kampanje nazvane Shout My Name; slike kampanje bit će izložene na taksijima u njemačkoj prijestolnici. “Želimo pokazati obnovljenu destinaciju u kojoj je održivost ključna”, rekla je González. Dodala je da također namjeravaju dosegnuti mlađu publiku putem kampanje Shout My Name, čije će se slike voziti po njemačkoj prijestolnici u kampanji u taksijima.

Predstavnici Costa del Sol-a imati će vlastiti štand na sajmu u Berlinu. SUR također sudjeluje s posebnim turističkim prilogom uređenim od strane naše sestrinske novine SUR deutsche Ausgabe.

Pitanja i odgovori (FAQ)

1. Koja je svrha dolaska službenika Turizma Costa del Sol na Međunarodni sajam turizma u Berlinu (ITB)?
– Službenici Turizma Costa del Sol putuju na ITB kako bi dalje promovirali destinaciju među njemačkim tržištem.

2. Kakav je bio broj njemačkih turista koji su lani posjetili Malagu?
– Prošle godine je na aerodrom u Malagi sletjelo 823.000 njemačkih putnika, što je porast od 4,5% u odnosu na razdoblje prije pandemije COVID-19.

3. Koji su gradovi u Njemačkoj najviše doprinijeli dolasku njemačkih turista u Malagu?
– Njemački turisti koji posjete provinciju Costa del Sol najčešće dolaze iz gradova Düsseldorf, Frankfurt, Berlin i München.

4. Koliko je boravaka njemačkih turista zabilježeno u hotelima i turističkim apartmanima?
– Bilo je više od 1,35 milijuna boravaka njemačkih turista u hotelima i turističkim apartmanima, što predstavlja povećanje od 29,2% u odnosu na 2022. godinu.

5. Kakva je gospodarska korist od dolaska njemačkih turista na Costa del Sol?
– Prema procjenama, prošle godine je oko 730.000 njemačkih turista posjetilo Costa del Sol, stvarajući gospodarski utjecaj od 1.110 milijuna eura i generirajući 11.845 radnih mjesta.

6. Koja je nova oglašivačka kampanja kojom Turizam Costa del Sol želi privući njemačke turiste?
– Nova kampanja naziva “Shout My Name” će se provesti na ITB Berlinu. Slike iz kampanje će biti izložene na taksijima u Berlinu kako bi se privukla mlađa publika.

Definicije ključnih pojmova:
– Međunarodni sajam turizma u Berlinu (ITB) – jedan od najvećih svjetskih sajmova u industriji turizma koji se održava svake godine u Berlinu, Njemačka.
– Costa del Sol – obala u južnoj Španjolskoj, popularna turistička destinacija.
– Pandemija COVID-19 – globalna epidemija bolesti izazvane koronavirusom.
– Malaga – grad na jugu Španjolske, koji je glavni grad provincije Costa del Sol.
– Alicante – grad na jugoistoku Španjolske, popularna turistička destinacija.
– Španjolska – zemlja na jugozapadu Europe, koja uključuje brojne popularne turističke destinacije.

Povezani linkovi:
Turizam Costa del Sol – službena stranica za turizam Costa del Sol
ITB Berlin – službena stranica Međunarodnog sajma turizma u Berlinu