Kako turističke atrakcije mogu povećati broj noćenja u hotelima

Turistička komisija svoju je pozornost usmjerila na to kako turističke atrakcije diljem grada mogu zajednički raditi na povećanju prosječnog broja noćenja u hotelima, što bi postupno dovelo do značajnog povećanja prihoda od poreza na boravište u hotelima.

Na sastanku prošlog tjedna, komisija je čula prezentaciju Matta Pattona, direktora istraživanja u tvrtki Angelou Economics, koji je besplatno analizirao lokalnu turističku ekonomiju kako bi pronašao prilike za povećanje prihoda od poreza na boravište u hotelima izvan konvencija i poslovnih događanja usmjerenih na Austinov konvencijski centar. Patton je rekao da mnogi glazbeni festivali, utakmice sveučilišta Texas i utrka Velike nagrade Sjedinjenih Američkih Država svake godine donose pouzdani raspon godišnjih prihoda od poreza na boravište u hotelima, pri čemu glazbeni događaji generiraju između 525 000 i 2,5 milijuna dolara godišnje, dok sportski događaji sveučilišta Texas zajedno donose između 550 000 i 4,4 milijuna dolara.

Još jedan popularan događaj, festival South by Southwest u ožujku, godišnje generira između 1,1 milijuna i 1,9 milijuna dolara poreza na boravište u hotelima.

Prosječno trajanje boravka u hotelima za te događaje je između 3,2 i 3,7 dana, što također stvara gospodarsku aktivnost putem posjeta restoranima, najmova automobila i trošenja na zabavu, među ostalim kategorijama.

Patton je rekao da promoviranje atrakcija u eko-turizmu, mogućnostima za wellness, ugostiteljstvu i duhanskim proizvodima te volonterskom turizmu su četiri jasna područja koja bi mogla pomoći zadržati posjetitelje u gradu četiri ili više noći u hotelima. Rekao je da bi stvaranje programa “putovnice” koji nudi predpakirana iskustva u tim interesnim područjima vjerojatno rezultiralo značajnim povećanjem, s obzirom na uspjeh tih napora na drugim tržištima diljem zemlje.

“Kako potaknuti dodatni dan?”, rekao je Patton. “Ako to možemo povećati na četiri do četiri i pol dana… razgovarat ćemo o puno više prihoda od poreza na boravište u hotelima. Kako to uskladiti s drugim fenomenalnim prilikama, aktivnostima i iskustvima u Austinu?”

Predsjednik Daniel Ronan je rekao da bi grad trebao tražiti nove načine povećanja prihoda od poreza na boravište umjesto pretpostavljanja da će se taj porez i dalje snažno oporavljati nakon pandemije Covid-19.

“Za 20 godina, ili čak prije, kada je 120 stupnjeva vani ljeti, kakav je plan? Hoćemo li i dalje pretpostavljati da će trenutna razina poreza na boravište nastaviti rasti?” rekao je. “Radimo li na isticanju raznih kulturnih vrijednosti i atrakcija koje grad nudi? To može biti bilo što, od Zilker Parka do muzeja Blanton do povijesnih lokacija koje vodi i upravlja grad Austin i koje podržavaju prihodi od poreza na boravište u hotelima putem Odjela za kulturne umjetnosti ili nekih projekata na kojima radi Gospodarska razvojna korporacija.”

Ronan je rekao da je studija Angelou Economicsa prvi korak komisije u istraživanju načina povećanja prihoda od poreza na boravište, a grad će vjerojatno morati dodijeliti sredstva za više istraživanja i analiza koje bi mogle dovesti do novih programa i partnerstava u sljedećim godinama.

Komisar John Riedie je rekao da analiza pomaže potvrditi vrijednost koju mnogi umjetnički i glazbeni događaji u gradu imaju u generiranju noćenja u hotelima – i ulogu koju mogu imati u povećanju prihoda od poreza na boravište.

“Ovaj rad je vrlo spor, ali to je još jedan korak naprijed”, rekao je. “Što se tiče tih dodatnih dana, mislim da to pomaže događajima poput Hot Summer Nights i Free Week, ili čak malim kazališnim festivalima poput FronteraFesta”, rekao je. “Dovesti te ljude iz Waca i natjerati ih da provedu još jedno poslijepodne nakon što dođu i vide glazbu. Također ukazuje na nove vrste marketinga koje nisu usredotočene na konvencije.”

FAQ:

1. Što je turistička komisija?
Turistička komisija je tijelo koje se bavi promicanjem turizma i razvojem turističke industrije u gradu.

2. Koje su mogućnosti za povećanje prihoda od poreza na boravište u hotelima u Austinu?
Prema istraživanju, promoviranje atrakcija u eko-turizmu, wellnessu, ugostiteljstvu i duhanskim proizvodima te volonterski turizam identificirani su kao četiri područja koja bi mogla pomoći zadržati posjetitelje u gradu četiri ili više noći u hotelima.

3. Koje vrste događaja donose prihode od poreza na boravište u hotelima?
Glazbeni festivali, utakmice sveučilišta Texas i utrka Velike nagrade Sjedinjenih Američkih Država svake godine donose pouzdani raspon godišnjih prihoda od poreza na boravište u hotelima. Festival South by Southwest također generira značajan porez na boravište.

4. Koliko dugo turisti obično borave u hotelima za te događaje?
Prosječno trajanje boravka u hotelima za ove događaje je između 3,2 i 3,7 dana.

5. Koje su potencijalne marketinške strategije za privlačenje posjetitelja na više noćenja?
Stvaranje programa “putovnice” koji nudi predpakirana iskustva u oblastima eko-turizma, wellnessa, ugostiteljstva i duhanskih proizvoda te volonterskog turizma može rezultirati značajnim povećanjem broja noćenja.

6. Kakvi su planovi grada za budući razvoj prihoda od poreza na boravište?
Grad će uložiti sredstva u daljnja istraživanja i analize kako bi razvio nove programe i partnerstva koja bi mogla pomoći povećanju prihoda od poreza na boravište u hotelima u budućnosti.

Definitions:
1. Porez na boravište: Porez koji se naplaćuje gostima hotela ili drugih smještajnih objekata za njihov boravak.

Suggested related links:
1. https://www.austintexas.org/ – Službena stranica turizma grada Austin.