Muzički turizam među Indijcima raste zbog koncerata Coldplaya i Taylor Swift

Posljednji koncert britanskog rock benda Coldplay u Bangkoku privukao je veliki broj Indijaca. Među najvećim skupinama publike na koncertu bile su upravo Indijci. Siddharth Varshney, 27-godišnji stanovnik New Delhija, izjavio je: “Bio sam iznenađen što je na koncertu bilo toliko Indijaca. Druga najveća skupina ljudi na koncertu bili su upravo Indijci, odmah nakon Tajlanđana. Osjećao sam se kao da sam u svojoj zemlji.” Varshney je unaprijed planirao svoje putovanje u Tajland kako bi prisustvovao koncertu Coldplaya, za koji je uspio nabaviti ulaznice nekoliko mjeseci unaprijed.

Glazbeni turizam u Bangkoku, koji uključuje koncerte Coldplaya, bilježi porast rezervacija od oko 32 posto, dok su koncerti Taylor Swift u ožujku rezultirali povećanjem rezervacija od 27 posto, izjavio je Prahlad Krishnamurthi, glavni direktor za poslovne aktivnosti u tvrtki Cleartrip. Zahvaljujući ovim glazbenim događajima, broj pretraživanja putovanja povećao se za 1x, a rezervacije na njihovoj platformi povećale su se za 32 posto. Sličan trend primijećen je i za Singapur, gdje je zabilježeno povećanje pretraživanja putovanja od oko 1,4x i povećanje rezervacija od 49 posto.

Mnogi Varshneyevi prijatelji planiraju prisustvovati koncertu Taylor Swift. Deepika Jena iz Bengalurua, koja je prisustvovala koncertu Coldplaya, izjavila je: “Pogledali smo raspoložive ulaznice za koncert Taylor Swift, ali sve su već rasprodane.” Dodala je da su koncerti Coldplaya poput kulturnog fenomena te da je odrastala slušajući njihove pjesme. Za koncert je organizirala putovanje sa prijateljima, razmatrajući destinacije blizu Indije. Budući da su ulaznice za Singapur bile već rezervirane, kupili su karte za koncert u Bangkoku. Na koncertu je bila prisutna značajna populacija iz Indije. Za velika imena i bendove, Indijci su spremni putovati i platiti međunarodna putovanja.

Nishant Pitti, izvršni direktor i suosnivač tvrtke EaseMyTrip, izjavio je: “Glazba je univerzalni jezik, a mnogi Indijci su strastveni ljubitelji različitih žanrova glazbe, uključujući pop, rock, hip-hop, EDM i klasičnu. Ako koncert ili festival uključuje popularne izvođače ili bendove koji imaju veliko sljedbeništvo u Indiji, privući će velike grupe turista iz te zemlje.” Pretraživanja putovanja u gradove domaćine koncerata Coldplaya i Taylor Swifta bilježe porast od 35 posto, što je pokazatelj rastućeg trenda glazbenog turizma među Indijcima.

Varshney je istaknuo da organizacija koncerata ili festivala u Indiji često nije tako dobro posložena te da je zbog toga napustio jedan glazbeni koncert u Delhiju na kojem je nastupao Lucky Ali. Također je primijetio da razlika u troškovima putovanja između jugoistočnih azijskih zemalja i unutar Indije nije velika. Put do Tajlanda koštao ga je oko 30.000 rupija za povratnu kartu, a put u Pune prošle godine za glazbeni festival NH7 Weekender koštao je otprilike isto, a uz smještaj ukupni trošak iznosio je oko 70.000 rupija za trodnevni boravak.

Ipak, sve veći broj indijskih turista sklon je putovati uinostranstvo kako bi prisustvovali glazbenim koncertima. Čak i planiraju putovanja do Europe kako bi prisustvovali turneji “The Eras” Taylor Swift. Rastuća dostupnost i raspoloživi prihod indijskih građana koji mogu putovati u inozemstvo jedan je od faktora koji doprinose popularnosti glazbenog turizma među Indijcima.

FAQ:

1. Koliko Indijaca je prisustvovalo Coldplay koncertu u Bangkoku?
Na koncertu Coldplaya u Bangkoku bilo je veliki broj Indijaca, među najvećim skupinama publike.

2. Kako je Siddharth Varshney planirao svoje putovanje u Tajland za koncert Coldplaya?
Varshney je unaprijed planirao svoje putovanje u Tajland kako bi prisustvovao koncertu Coldplaya i uspio je nabaviti ulaznice nekoliko mjeseci unaprijed.

3. Koliki je porast rezervacija putovanja u Bangkoku bilježen zbog koncerata Coldplaya i Taylor Swift?
Koncerti Coldplaya rezultirali su porastom rezervacija putovanja od oko 32 posto, dok su koncerti Taylor Swift rezultirali povećanjem rezervacija od 27 posto.

4. Zašto su koncerti Coldplaya poput kulturnog fenomena, prema Deepiki Jeni?
Jena je izjavila da su koncerti Coldplaya poput kulturnog fenomena te da je odrastala slušajući njihove pjesme.

5. Koje su vrste glazbe popularne među Indijcima?
Indijci su strastveni ljubitelji različitih žanrova glazbe, uključujući pop, rock, hip-hop, EDM i klasičnu.

6. Koliko je porastao trend glazbenog turizma među Indijcima?
Pretraživanja putovanja u gradove domaćine koncerata Coldplaya i Taylor Swifta bilježe porast od 35 posto, što je pokazatelj rastućeg trenda glazbenog turizma među Indijcima.

7. Zašto indijski turisti sve više preferiraju putovanja u inozemstvo zbog glazbenih koncerata?
Rastuća dostupnost i raspoloživi prihod indijskih građana koji mogu putovati u inozemstvo jedan je od faktora koji doprinose popularnosti glazbenog turizma među Indijcima.

Važni pojmovi:

– Coldplay: Britanski rock bend.
– Siddharth Varshney: Stanovnik New Delhija koji je prisustvovao koncertu Coldplaya u Bangkoku.
– Taylor Swift: Američka pjevačica.
– Prahlad Krishnamurthi: Glavni direktor za poslovne aktivnosti u tvrtki Cleartrip.
– Glazbeni turizam: Putovanje turista radi prisustvovanja glazbenim koncertima ili festivalima.
– Deepika Jena: Prisustvovala koncertu Coldplaya i planira prisustvovati koncertu Taylor Swift.
– Nishant Pitti: Izvršni direktor i suosnivač tvrtke EaseMyTrip.
– NH7 Weekender: Glazbeni festival u Puneu, Indija.

Srodne poveznice:
Coldplay
Taylor Swift
Cleartrip
EaseMyTrip

ByKarol Smith

Karol Smith je iskusna spisateljica i mislilac u oblastima novih tehnologija i finansijske tehnlologije (fintech). Absolvent je Univerziteta u Virdžiniji, gde je stekla diplomu iz informacionih sistema i poslovne analitike, što joj pruža čvrstu osnovu za istraživanje složenosti evoluirajućih tehnoloških pejzaža. Sa više od decenije iskustva u industriji, radila je kao vodeći analitičar u Zenith Technologies, gde se specijalizovala za korišćenje finansijskih podataka da pokrene inovacije i efikasnost. Njen uvid je objavljivan u brojnim publikacijama, što je ustoličilo kao pouzdan glas u diskusiji o digitalnoj transformaciji i budućnosti finansija. Kroz svoje pisanje, Karol ima za cilj da demistifikuje složene tehnološke koncepte i osnaži svoje čitaoce da se snađu u sve digitalnijem svetu.