Novi vodič za sigurnost turista pri korištenju taksija na Baliju

Indonezijski nacionalni odbor za turizam, Wonderful Indonesia, izdao je nove smjernice za turiste na Baliju.

Broj prevara s taksijima na otoku raste, stoga su vlasti i dionici u turizmu udružili snage kako bi osigurali sigurnost putnika.

Wonderful Indonesia upozorava turiste da se bilježi porast prevara putem internetskih aplikacija za naručivanje taksija na otoku.

Nova smjernica ima za cilj povećati svijest o prevarama kako bi se spriječilo da turisti budu prevareni, dok vlasti suzbijaju sumnjive operacije.

Wonderful Indonesia potiče turiste da koriste “poznate aplikacije za naručivanje taksija poput Grab, GoJek ili MyBluebird taksija”.

Turistička zajednica ističe: “Njihov ugled u sigurnosti pomaže vam izbjeći prevarantske usluge”.

Također su podijelili nekoliko dodatnih savjeta kako bi turisti osjećali sigurno prilikom rezervacije taksija putem interneta na Baliju.

Wonderful Indonesia piše: “Provjerite jeste li ušli u pravi automobil. Provjerite aplikaciju za ime vozača, fotografiju i registarsku oznaku vozila”.

Nastavljaju: “Potražite naljepnice tvrtke ili informacije o ruti na automobilu – to je znak da se nalazite na pravom mjestu”.

Sva tri najveća pružatelja usluga internetskih aplikacija za naručivanje taksija na Baliju, GoJek, Grab i MyBluebird, imaju cjelovite sigurnosne značajke ugrađene u aplikaciju i samu uslugu.

Wonderful Indonesia kaže: “Iscrpno koristite značajke u aplikaciji poput praćenja stvarne lokacije i dijeljenja putovanja. To nije samo za sigurnost već i za vođenje digitalnog dnevnika putovanja”.

Jedna od najvažnijih stvari koje turisti mogu učiniti kako bi se osigurali prilikom naručivanja taksija putem interneta jest odabrati službene lokacije za dolazak.

Wonderful Indonesia je izjavio da turisti trebaju “uvijek ići na službene lokacije kao što su aerodromi, hoteli ili prepoznata stajališta taksi vozila. Takva mjesta su točke s autentičnim vozačima iz Graba, GoJeka i Bluebirda”.

Wonderful Indonesia i same kompanije za naručivanje taksija potiču putnike da prijave bilo što što im se čini sumnjivo u vezi s vozačem, vozilom ili cjelokupnim iskustvom.

Preporučuju da turisti “odmah kontaktiraju korisničku službu kompanije za naručivanje taksija. Oni su spremni riješiti sve brige i poduzeti mjere”.

Također se preporučuje turistima da imaju paket za roaming podataka ili da kupe turističku SIM karticu dok su na Baliju.

Na taj način, sve usluge internetskih aplikacija za naručivanje taksija i njihove značajke mogu se koristiti u svako doba, bez obzira na dostupnost Wi-Fi mreže. Telkomsel i XL su dvije najbolje ponuđače turističkih SIM kartica, a prema mišljenju turista i stranaca, Telkomsel je omiljeni izbor.

Sve ove smjernice dolaze dok policija suzbija prevare s lažnim taksijima. U brojnim turističkim naseljima na Baliju djeluje nekoliko vozila koja se predstavljaju kao ikonični Bluebird taksi.

To je navelo tvrtku da izda smjernice za turiste kako bi znali na što treba paziti kod pravog Bluebird taksija.

Jedno od najvećih upozoravajućih znakova na koje treba obratiti pozornost je ako vozač ne nosi službenu Bluebird uniformu. Vozači Bluebirda nose košulje kratkih rukava s modrim batik uzorcima.

Još jedan ključni upozoravajući znak je ako vozilo nema jasno označeni brojač i cijene te ako su vozači agresivni u ponudi svojih usluga putnicima.

Vozači Bluebird taksija mogu nuditi prijevoz prolaznicima. Međutim, trebali bi biti smješteni na taksi stajalištu i prioritet dati rezerviranju putem interneta.

To ne znači da bi lokalni taksisti trebali biti bojkotirani, naprotiv. Većina lokalnih, nezavisnih taksista su poštovani i profesionalni te će sigurno prevesti turiste od točke A do točke B.

Međutim, mnogi od ovih lokalnih, nezavisnih taksista ne pružaju digitaliziranu uslugu, stoga turisti nemaju pristup sigurnosnim značajkama koje nude Gomel, Grab i Bluebird.

S obzirom na to, potiče se turiste da rezerviraju s lokalnim, nezavisnim taksistima koji imaju osobnu preporuku od prijatelja, drugih putnika ili pružatelja smještaja.

Često postavljana pitanja (FAQ) o turizmu na Baliju

1. Što su nove smjernice za turiste na Baliju?

Nove smjernice izdana su od strane Indonezijskog nacionalnog odbora za turizam, Wonderful Indonesia. Cilj smjernica je osigurati sigurnost putnika na otoku i smanjiti broj prevara s taksijima.

2. Koje prevara se povećava putem internetskih aplikacija za naručivanje taksija na otoku?

Prema informacijama Wonderful Indonesia, bilježi se porast prevara putem internetskih aplikacija za naručivanje taksija na Baliju.

3. Kako turisti mogu osigurati sigurnost pri naručivanju taksija putem interneta na Baliju?

Wonderful Indonesia savjetuje turistima da koriste poznate aplikacije za naručivanje taksija poput Grab, GoJek ili MyBluebird taksija. Te aplikacije imaju sigurnosne značajke koje pomažu izbjeći prevarantske usluge.

4. Što još turisti mogu učiniti da se osiguraju prilikom rezervacije taksija putem interneta?

Turisti mogu provjeriti jesu li ušli u pravi automobil provjerom aplikacije za ime vozača, fotografije i registarske oznake vozila. Također, trebaju tražiti naljepnice tvrtke ili informacije o ruti na automobilu kako bi bili sigurni da se nalaze na pravom mjestu.

5. Koje su sigurnosne značajke ugrađene u aplikaciju i uslugu najvećih pružatelja usluga internetskih aplikacija za naručivanje taksija na Baliju?

Informacije Wonderful Indonesia navode da GoJek, Grab i MyBluebird imaju cjelovite sigurnosne značajke ugrađene u svoje aplikacije i usluge, kao što su praćenje stvarne lokacije i dijeljenje putovanja.

6. Koje su službene lokacije za dolazak koje turisti trebaju koristiti prilikom naručivanja taksi usluga putem interneta?

Turisti trebaju uvijek ići na službene lokacije kao što su aerodromi, hoteli ili prepoznata stajališta taksi vozila. To su mjesta s autentičnim vozačima iz Graba, GoJeka i Bluebirda.

7. Što trebaju turisti učiniti ako primijete sumnjivo ponašanje vozača ili nešto što im se čini sumnjivim u vezi s taksi uslugom?

Turiste se potiče da odmah kontaktiraju korisničku službu kompanije za naručivanje taksija kako bi prijavili svoje brige i poduzete potrebne mjere.

8. Kako turisti mogu osigurati pristup internetskim aplikacijama za naručivanje taksija tijekom boravka na Baliju?

Preporučuje se da turisti imaju paket za roaming podataka ili da kupe turističku SIM karticu. To omogućuje korištenje internetskih aplikacija za naručivanje taksija i njihovih značajki bez obzira na dostupnost Wi-Fi mreže. Telkomsel i XL su dvije najbolje ponuđače turističkih SIM kartica na Baliju.

9. Koji su upozoravajući znakovi za pravi Bluebird taksi?

Vozači Bluebirda trebaju nositi službenu plavu košulju s batik uzorcima. Vozilo također treba imati jasno označeni brojač i cijene. Ako vozači agresivno nude svoje usluge ili ne nalaze se na taksi stajalištu, to su znakovi sumnjivog ponašanja.

10. Može li se turistima preporučiti naručivanje taksi usluga od lokalnih taksista?

Da, lokalni taksisti su poštovani i profesionalni. Turisti mogu rezervirati taksije s lokalnim taksistima koji imaju osobnu preporuku od prijatelja, drugih putnika ili pružatelja smještaja. Međutim, treba imati na umu da mnogi od tih taksista ne pružaju digitaliziranu uslugu s sigurnosnim značajkama kao što imaju GoJek, Grab i Bluebird.