Desetak grupa na razini države udružilo se kako bi zagovaralo veliko povećanje financiranja kampanje Pure Michigan, zajedno s drugim ciljevima javne politike, prije prezentacije proračuna guvernera Gretchen Whitmer za 2024.-25. godinu.
Utorak je Michigan Restaurant and Lodging Association, uz potporu Michigan Travel Commission, najavio osnivanje Saveza za gostoljublje i turizam Michigana, suradnju s još 10 organizacija na razini države i regije koje predstavljaju industrije gostoljublja i turizma.
Grupa je izjavila da će njena misija biti educiranje dionika, izabranih dužnosnika i vođa industrije o važnosti njihovih sektora za cjelokupno gospodarstvo Michigana i zagovaranje “odgovarajućih izvora financiranja” kako bi se osigurala buduća uspješnost.
Justin Winslow, predsjednik i izvršni direktor MRLA, izjavio je u utorak za Crain’s Grand Rapids Business da je glavni fokus grupe zagovaranje proračunske alokacije od 50 milijuna dolara za oglašivačku kampanju Pure Michigan prije prezentacije proračuna guvernera Gretchen Whitmer za 2024.-25. godinu u srijedu.
Premještanje dolazi nakon što je državni zakonodavac i izvršna služba prošlog lipnja pristali rezati proračun Pure Michigan na 15 milijuna dolara za fiskalnu godinu 2023.-24.
Winslow je nazvao financiranje Michigana “nedostatnim” u usporedbi s drugim srednjemu zapadu, poput Minnesote i Wisconsinja, koji su za svoje proračune za 2023.-25. godine izdvojili otprilike 41 milijun i 67,4 milijuna dolara.
“Ovo su natjecateljske države, a mi smo dramatično veći od njih u smislu stanovništva i ukupnih prihoda, ali zaostajemo u našoj investiciji s trenutačnim proračunom Pure Michigan od 15 milijuna dolara”, rekao je Winslow. “Nada i cilj ovdje je ujediniti se s jednom jasnom porukom, barem na početku, jednom stvari koja sve ove grupe spaja – želji da se Pure Michigan investira na način koji podaci opravdavaju, na način na koji trenutno nismo financirani iz razloga koji su još uvijek nejasni.”
Nakon usvajanja zakonodavstva 2010. godine koje je omogućilo državi da uključi posebnu stavku proračuna specifično za promociju turizma, proračun Pure Michigan stalno je rastao, od 25 milijuna dolara u 2011.-12. do 35 milijuna dolara u 2018.-19. Whitmer je upotrijebio veto na stavku u 2019. kako bi odbacio planirano dodjeljivanje od 37,5 milijuna dolara za tu godinu. Država je tijekom pandemijskih godina 2020. i 2021. dodijelila 15 milijuna dolara iz općeg fonda.
Za proračun 2022.-23. Pure Michigan dobio je dodjelu od 15 milijuna dolara iz općeg fonda, 15 milijuna dolara iz federalnih sredstava Zakona o američkom planu spašavanja i dotaciju od 10,3 milijuna dolara od Agencije za ekonomsku suradnju SAD-a, što čini proračun od 40,3 milijuna dolara, najveći dosad.
Whitmerov početni prijedlog proračuna za 2023.-24. uključivao je planove da se 15 milijuna dolara iz federalnih sredstava usmjeri na Pure Michigan uz dodjelu od 15 milijuna dolara iz državnog općeg fonda. Međutim, 15 milijuna dolara koje je trebalo doći iz Fonda za oporavak države kojeg je uspostavio Zakon o američkom planu spašavanja, eliminirano je jer je fond završio s hitnom situacijom COVID-19, prema ranijem izvještavanju Crain’sa.
Patrick Brys, predsjednik Michigan Travel Commissiona, izjavio je u priopćenju da će dosljedna poruka pomoći savezu da postigne svoje ciljeve financiranja i politike.
“Kada industrija govori jednim ujedinjenim glasom, industrija pobjeđuje”, rekao je u priopćenju.
Osim MRLA i Michigan Travel Commissiona, osnivači saveza uključuju Turistički ured Mackinac Islanda, Udruženje konvencija i posjetiteljskih ureda Michigana, Udruženje rekreacijskih vozila i kampinga Michigana, Udruženje industrije brodomaštva Michigana, Savez pivara Michigana, Udruženje festivala i događanja Michigana, Savez industrije snježnih sportova Michigana, Koaliciju turističke industrije Michigana, Turističko udruženje Traverse Cityja i Visit Detroit.
Savez planira ove godine održati zakonodavni prijem u Lansinga i prisustvovati nekoliko konferencija o politikama diljem države kako bi prenio prioritetne ciljeve industrije dionicima.
Winslow je rekao da se nada da će se uskoro pridružiti i dodatne interesne skupine i uredi za konvencije i posjetitelje, uključujući Experience Grand Rapids.
“Već postoji duga lista, samo se putem usmenih informacija širi … ali ta lista raste, i mislim da ćemo u bliskoj budućnosti vidjeti mnogo više pridruživanja”, rekao je.
Često postavljana pitanja (FAQ) povezana s financiranjem kampanje Pure Michigan:
1. Koje je glavno financijsko cilj Saveza za gostoljublje i turizam Michigana?
Savez za gostoljublje i turizam Michigana ima za cilj zagovaranje povećanja proračuna Pure Michigan za oglašivačku kampanju u iznosu od 50 milijuna dolara.
2. Kako se proračun Pure Michigan promijenio tijekom proteklih godina?
Proračun Pure Michigan stalno je rastao od 25 milijuna dolara u 2011.-12. do 35 milijuna dolara u 2018.-19. Međutim, tijekom pandemijskih godina 2020. i 2021., proračun je bio smanjen na 15 milijuna dolara.
3. Kako se Michigan uspoređuje s drugim državama u regiji u pogledu financiranja turizma?
Michigan zaostaje za državama poput Minnesote i Wisconsinja koji su izdvojili otprilike 41 milijun i 67,4 milijuna dolara za svoje proračune za promociju turizma u 2023.-25. godini.
4. Koje organizacije su osnivači Saveza za gostoljublje i turizam Michigana?
Osnivači Saveza za gostoljublje i turizam Michigana uključuju Michigan Restaurant and Lodging Association, Michigan Travel Commission, Turistički ured Mackinac Islanda, Udruženje konvencija i posjetiteljskih ureda Michigana, Udruženje rekreacijskih vozila i kampinga Michigana, Udruženje industrije brodomaštva Michigana, Savez pivara Michigana, Udruženje festivala i događanja Michigana, Savez industrije snježnih sportova Michigana, Koaliciju turističke industrije Michigana, Turističko udruženje Traverse Cityja i Visit Detroit.
5. Koji su prioriteti Saveza za gostoljublje i turizam Michigana?
Savez planira održati zakonodavni prijem u Lansingu i prisustvovati konferencijama o politici diljem države kako bi prenio prioritetne ciljeve industrije dionicima.
Sugestija povezanih linkova:
– Michigan Restaurant and Lodging Association
– Pure Michigan Tourism
– Mackinac Island Tourism Bureau
– Michigan Wines