Turizam na Long Islandu raste, a planovi za budućnost su veliki

Turizam na Long Islandu doživljava snažan rast, predviđaju stručnjaci za turističku industriju u okruzima Nassau i Suffolk, te rade na izgradnji tog zamaha i u narednim godinama.

“Turizam na Long Islandu nikada nije bio jači, a brojevi koje je otkrila nedavno objavljena izvješća o turističkoj ekonomiji New York State-a, govore priču o uspjehu koji prevazilazi naša očekivanja i letnju sezonu”, navodi Kristen Reynolds, predsjednica i izvršna direktorica Discover Long Island, najveće marketinške organizacije za turizam u regiji Long Island.

Reynolds se pozvala na informacije iz izvješća koja sadrže putne podatke i prognoze. “U 2023. godini, potrošnja posjetilaca skočila je na nezapamćenih 7,5 milijardi dolara, što predstavlja dvocifreni porast od 12,7% u odnosu na prethodnu godinu”, izjavila je Reynolds.

S druge strane, događaji u okrugu Nassau, poput Svjetskog kupa u kriketu ICC T20 na parku Eisenhower, povećali su stopu popunjenosti hotela. Prema najnovijem izvješću tvrtke CoStar Group, koja prati industriju ugostiteljstva, popunjenost je porasla godišnjim tempom od 12,4%.

“Fanovi sa svih strana svijeta došli su na događaj [ICC], što je donijelo ogromnu energiju zajednici i značajan poticaj za lokalnu ekonomiju”, rekao je Jaime Hollander, osnivač i izvršni direktor RRDA, službene agencije za turizam i promociju okruga Nassau.

“Ono što je bilo posebno kod ovog događaja je što su fanovi, igrači i svjetski mediji došli i zadržali se, te su imali priliku da dožive ono što Nassau County čini tako posebnim – naše prekrasne parkove, sjajne restorane, muzeje, kulturna središta i, naravno, našu izvanrednu gostoljubivost”, dodao je Hollander. “Općenito, domaćinstvo Svjetskog kupa u kriketu zaista je ojačalo zasluženu reputaciju okruga Nassau kao vrhunske destinacije za velike međunarodne događaje i uzbuđeni smo što nastavljamo graditi na ovom zamahu.”

Turisticke sektor zapošljava 76.000 ljudi, rekao je Reynolds, pozivajući se na nalaze iz izvješća o turističkoj ekonomiji. “Izvješće ističe kako je potrošnja posjetilaca porasla u ključnim sektorima”, rekla je Reynolds. Dodala je da je pristup Discover Long Island-a zasnovan na analizi podataka kako bi se ciljalo “ne samo bilo kakve posjetioce, već prave posjetioce koji će najduže ostati i najviše investirati u lokalne zajednice”.

Troškovi hrane i pića, objasnila je, “dosegnuli su 2,7 milijardi dolara, što čini 36% ukupnih troškova”. Također je rekla da je u okrugu Suffolk zabilježen izniman rast turističke potrošnje od 15,6%, koji dodatno potvrđuje njihovu poziciju kao vodeće destinacije. Ti brojevi nisu samo statistika, već predstavljaju stvaran rast koji podržava lokalnu ekonomiju, stvara radna mjesta i generira 900 milijuna dolara poreza na državnom i lokalnom nivou. Da nema ovih poreza koji se generiraju kroz turizam, prosječno domaćinstvo u našoj regiji trebalo bi dodatno platiti 932 dolara godišnje da bi održali sadašnje nivoe prihoda vlade.

Sada se poduzimaju koraci da se privuče više turista u regiju. Discover Long Island je pokrenuo kampanju pod nazivom “Tumbleweed Tuesday”, koja opisuje utorak poslije Dana rada na kraju ljetne sezone. Kampanja ima za cilj prikazivanje Long Islanda kao “destinaciju koja privlači posjetioce tokom cijele godine”, rekla je Reynolds.

Kampanja uključuje marketing Long Islanda posjetiteljima tokom praznične sezone u New Yorku, poput Macy’s Thanksgiving Paradea i proslava Nove godine. Postavljeni su oglasi na digitalnim reklamnim pločama u Times Squareu, taksi natkasnama i oglasima u reklamnim katalozima za predstave Broadwaya i Lincoln Centra.

“Pozicioniramo Long Island kao vrhunsku destinaciju u zimskim mjesecima”, rekla je Reynolds. “Također koristimo geoprepreke oko ključnih prazničkih mjesta kao što su rute parade i Bryant Park da bismo privukli mobilni pristup i ohrabrili ne samo stanovnike New Yorka koji traže opuštajući odmor, već i međunarodne posjetioce koji možda nisu svjesni jedinstvenih doživljaja koje Long Island nudi tokom izvansezonskog perioda.”

Discover Long Island također je pokrenuo kampanju “Short Flight Long Island”, koja promovira nove direktne letove do zračne luke Long Island MacArthur. Novi web stranica za turizam okruga Nassau, s temom “Više za otkrivanje”, ističe plaže, povijesna mjesta, muzeje i još mnogo toga. Hollander je rekao da će RRDA promovirati dodatne događaje i festivale u narednim mjesecima.

Često postavljana pitanja (FAQ) na temelju glavnih tema i informacija iz članka:

1. Kako turizam na Long Islandu doživljava snažan rast?
– Turizam na Long Islandu doživljava snažan rast zahvaljujući povećanju potrošnje posjetitelja i povećanoj popunjenosti hotela.

2. Kakvi su rezultati izvješća o turističkoj ekonomiji New York State-a za 2023. godinu?
– Prema izvješću, potrošnja posjetitelja na Long Islandu porasla je na 7,5 milijardi dolara, što je dvocifreni porast od 12,7% u odnosu na prethodnu godinu.

3. Kako su sportski događaji poput Svjetskog kupa u kriketu ICC T20 utjecali na turizam na Long Islandu?
– Događaji poput Svjetskog kupa u kriketu ICC T20 donose veliku energiju zajednici i povećavaju popunjenost hotela, što ima pozitivan utjecaj na lokalnu ekonomiju.

4. Koliko ljudi zapošljava turistički sektor na Long Islandu?
– Turistički sektor zapošljava 76.000 ljudi na Long Islandu.

5. Kako će se privući više turista na Long Island?
– Discover Long Island je pokrenuo kampanju pod nazivom “Tumbleweed Tuesday” koja ima za cilj privući turiste tokom cijele godine. Također su pokrenuli kampanju “Short Flight Long Island” koja promovira nove direktne letove do zračne luke Long Island MacArthur.

Definicije ključnih pojmova iz članka:

– Popunjenost hotela: postotak raspoloživih hotelskih soba koje su zauzete u određenom vremenskom razdoblju.
– Potrošnja posjetitelja: novčani iznos koji posjetitelji troše na destinaciji tijekom svog boravka.
– Discover Long Island: najveća marketinška organizacija za turizam na Long Islandu koja promovira regiju kao turističku destinaciju.
– Svjetski kup u kriketu ICC T20: međunarodno sportsko natjecanje u kriketu koje se odvija svake dvije godine.
– RRDA: kratenica za službenu agenciju za turizam i promociju okruga Nassau.

Predloženi povezani linkovi:

Discover Long Island – službena web stranica organizacije Discover Long Island koja pruža dodatne informacije o turizmu na Long Islandu.
CoStar Group – web stranica tvrtke CoStar Group koja pruža informacije i analize o industriji ugostiteljstva.
Macy’s Thanksgiving Parade – informacije o Macy’s Thanksgiving Paradeu koji se održava u New Yorku tijekom praznične sezone.
Lincoln Centar – web stranica Lincoln Centra, poznatog kulturnog središta u New Yorku, gdje posjetitelji mogu pronaći informacije o koncertima, predstavama i drugim događanjima.

Clean Water Conversation: Looking Ahead to Cleaner Water

ByJoe Roshkovsky

Joe Roshkovsky je iskusni pisac o tehnologiji i fintechu s strašću za istraživanjem preseka inovacija i financija. Ima magistarsku diplomu iz upravljanja tehnologijom sa Univerziteta Quincy, gdje je razvio duboko razumijevanje novih tehnoloških trendova i njihovih posljedica za financijski sektor. Joe je proveo više od desetljeća u tehnološkoj industriji, radeći u Viacomu, gdje je doprinio projektima koji su integrirali napredna tehnološka rješenja u financijske usluge. Njegovi uvidi i analize su objavljivani u raznim uglednim publikacijama, čineći ga pouzdanim glasom u fintech zajednici. Joe nastavlja unapređivati rasprave o transformativnom uticaju tehnologije na financije, prosvjećujući čitatelje o tome kako ti razvojni procesi oblikuju našu ekonomiju.