Turizam u Maleziji odlučio je intenzivirati marketinške strategije kako bi privukao indijske putnike. Nedavno su sudjelovali na nekoliko sajmova, uključujući Outbound Travel Mart (OTM) održan u Mumbaju od 8. do 10. veljače, te South Asia Travel & Tourism Exchange koji je započeo u New Delhiju, a trajat će sve do 22. veljače. Osim sudjelovanja na OTM-u, Turizam Malezije organizirao je i događaj posvećen hrani i kulturi u Mumbaju od 5. do 11. veljače.

Nakon uspješnog događaja u Mumbaju, Turizam Malezije sada provodi prodajnu misiju u pet glavnih gradova Indije. Misija, koja je započela u ponedjeljak i trajat će sve do 22. veljače, obuhvaća Bangalore, Chennai, Kolkata, Ahmedabad i New Delhi. Na čelu misije su Razaidi Abdul Rahim, direktor Turizma Malezije u Chennaidu, Noriah Jaafar, direktor Turizma Malezije u Mumbaju, te Akmal Aziz, zamjenik direktora Turizma Malezije u New Delhiju.

Na misiji sudjeluje i 45 organizacija, uključujući dvije turističke agencije, tri aviokompanije, 14 hotela i resorta, 19 turističkih agencija, šest proizvođača turističkih proizvoda te Malaysia Convention & Exhibition Bureau, agencija koja djeluje pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, umjetnosti i kulture, kako je priopćeno iz Turizma Malezije.

Ovaj poslovni događaj omogućuje susret malezijskih prodavatelja turističkih proizvoda i usluga s indijskim kolegama te jačanje umrežavanja i stvaranje poslovnih prilika na ovom važnom tržištu. Osim sesija povezivanja poslovnih partnera, održavaju se i seminari te prezentacije proizvoda usredotočene na odmor i specijalizirana tržišta poput sastanaka i poticaja, vjenčanja, golf igrališta i obiteljskih aktivnosti.

Očekuje se kako će na prodajnoj misiji sudjelovati više od 500 putničkih agencija i organizatora putovanja iz navedenih gradova. Indija je značajno prioritetno tržište za Maleziju, zbog snažnih ekonomskih veza i kulturnih veza. Indija je peti najveći izvor turista za Maleziju. Između siječnja i studenog 2023. godine Maleziju je posjetilo 17,8 milijuna turista, od čega je 587.703 putnika bilo iz Indije.

U pogledu zračne povezanosti, svaki tjedan se nudi 181 let s 33.851 sjedištem između Indije i Malezije putem Malaysia Airlines, Batik Air, AirAsie i IndiGo. Ova misija također ima za cilj promoviranje nedavno ukinute vize za ulazak u Maleziju za državljane Indije, koji mogu boraviti do 30 dana bez vize od 1. prosinca 2023. do 31. prosinca 2024. Također, služi kao platforma za promociju kampanje Posjetite Maleziju 2026 putem medijskog praćenja tijekom cijelog programa.

Turizam u Maleziji odlučio je intenzivirati marketinške strategije kako bi privukao indijske putnike. Nedavno su sudjelovali na nekoliko sajmova, uključujući Outbound Travel Mart (OTM) održan u Mumbaju od 8. do 10. veljače, te South Asia Travel & Tourism Exchange koji je započeo u New Delhiju, a trajat će sve do 22. veljače. Osim sudjelovanja na OTM-u, Turizam Malezije organizirao je i događaj posvećen hrani i kulturi u Mumbaju od 5. do 11. veljače.

Nakon uspješnog događaja u Mumbaju, Turizam Malezije sada provodi prodajnu misiju u pet glavnih gradova Indije. Misija, koja je započela u ponedjeljak i trajat će sve do 22. veljače, obuhvaća Bangalore, Chennai, Kolkata, Ahmedabad i New Delhi. Na čelu misije su Razaidi Abdul Rahim, direktor Turizma Malezije u Chennaidu, Noriah Jaafar, direktor Turizma Malezije u Mumbaju, te Akmal Aziz, zamjenik direktora Turizma Malezije u New Delhiju.

Na misiji sudjeluje i 45 organizacija, uključujući dvije turističke agencije, tri aviokompanije, 14 hotela i resorta, 19 turističkih agencija, šest proizvođača turističkih proizvoda te Malaysia Convention & Exhibition Bureau, agencija koja djeluje pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, umjetnosti i kulture, kako je priopćeno iz Turizma Malezije.

Ovaj poslovni događaj omogućuje susret malezijskih prodavatelja turističkih proizvoda i usluga s indijskim kolegama te jačanje umrežavanja i stvaranje poslovnih prilika na ovom važnom tržištu. Osim sesija povezivanja poslovnih partnera, održavaju se i seminari te prezentacije proizvoda usredotočene na odmor i specijalizirana tržišta poput sastanaka i poticaja, vjenčanja, golf igrališta i obiteljskih aktivnosti.

Očekuje se kako će na prodajnoj misiji sudjelovati više od 500 putničkih agencija i organizatora putovanja iz navedenih gradova. Indija je značajno prioritetno tržište za Maleziju, zbog snažnih ekonomskih veza i kulturnih veza. Indija je peti najveći izvor turista za Maleziju. Između siječnja i studenog 2023. godine Maleziju je posjetilo 17,8 milijuna turista, od čega je 587.703 putnika bilo iz Indije.

U pogledu zračne povezanosti, svaki tjedan se nudi 181 let s 33.851 sjedištem između Indije i Malezije putem Malaysia Airlines, Batik Air, AirAsie i IndiGo. Ova misija također ima za cilj promoviranje nedavno ukinute vize za ulazak u Maleziju za državljane Indije, koji mogu boraviti do 30 dana bez vize od 1. prosinca 2023. do 31. prosinca 2024. Također, služi kao platforma za promociju kampanje Posjetite Maleziju 2026 putem medijskog praćenja tijekom cijelog programa.

ByKarol Smith

Karol Smith je iskusna spisateljica i mislilac u oblastima novih tehnologija i finansijske tehnlologije (fintech). Absolvent je Univerziteta u Virdžiniji, gde je stekla diplomu iz informacionih sistema i poslovne analitike, što joj pruža čvrstu osnovu za istraživanje složenosti evoluirajućih tehnoloških pejzaža. Sa više od decenije iskustva u industriji, radila je kao vodeći analitičar u Zenith Technologies, gde se specijalizovala za korišćenje finansijskih podataka da pokrene inovacije i efikasnost. Njen uvid je objavljivan u brojnim publikacijama, što je ustoličilo kao pouzdan glas u diskusiji o digitalnoj transformaciji i budućnosti finansija. Kroz svoje pisanje, Karol ima za cilj da demistifikuje složene tehnološke koncepte i osnaži svoje čitaoce da se snađu u sve digitalnijem svetu.