Nedavni sastanak Jordanske asocijacije dolaznog turizma (JITOA) u suradnji s Jordanskim turističkim odborom (JTB), Jordanskom kompanijom za obnovu baštine (JHRC) i Royal Jordanian Airlines (RJ) pružio je priliku turističkim tvrtkama i međunarodnim hotelskim lancima da se okupe i rasprave o ovogodišnjim turističkim aktivnostima u Kraljevini.
Turistički sektor u Kraljevini pretrpio je ozbiljan udarac od početka sukoba između Izraela i Palestine, a ovaj sastanak pružio je mogućnost dionicima u sektoru da se povežu, izraze svoje zabrinutosti i saznaju o mjerama koje se poduzimaju za oporavak turističkog sektora ove godine. JTB-ov zamjenik generalnog direktora pružio je uvid u ono što organizacija radi kako bi prikupila inteligentne informacije o mogućem oporavku turizma te istaknuo veliki potencijal temeljen na prethodnim brojkama koje pokazuju povećanje broja putovanja u Jordan, unatoč smanjenju turizma u raznim dijelovima svijeta.
Ragheed Al-Mastry, voditelj odjela za istraživanje JTB-a, dao je zanimljive informacije da Kraljevina istražuje tri nova tržišta ove godine: Rusiju, Indiju i Kinu. Također je potaknuo Jordanske Kraljevske avio-kompanije da razmotre nove rute kako bi ugostile ove putnike.
S druge strane, generalni direktor JHRC-a, Muayad Abu Rumman, predstavio je turističkim tvrtkama novi način marketinga iskustava u zemlji. Uveo je pet turističkih iskustava koja se nalaze na različitim lokacijama u Kraljevini, a jedno od najnovijih je “Iskustvo Rimskog akvadukta” u sjevernom Jordanu u Umm Qaisu. Ovo iskustvo obuhvaća akvadukt duljine 424 metra, koji je bio dio vodovoda koji je povezivao rimske gradove Decapolisa, s ukupnom duljinom od približno 170 kilometara.
Iako su se regionalni događaji odrazili na smanjenje turističkih aktivnosti, Kraljevina je i dalje ambiciozna u pozicioniranju na globalnoj turističkoj mapi, ističući svoje nevjerojatne postignuća i ono što tek dolazi.
Često postavljana pitanja (FAQ):
1. Kako je Jordanski sastanak turističkih tvrtki pomogao sektoru?
Jordanski sastanak turističkih tvrtki pružio je dionicima u sektoru priliku da se povežu i raspravljaju o ovogodišnjim turističkim aktivnostima. Također je omogućio izražavanje zabrinutosti i saznavanje o mjerama koje se poduzimaju za oporavak turizma.
2. Koji je potencijal Jordana za turizam?
Prethodne brojke pokazuju da je Jordan doživio povećanje broja putovanja, unatoč smanjenju turizma u drugim dijelovima svijeta. Jordanski turizam ima veliki potencijal za daljnji rast.
3. Koji su nova tržišta koja Jordan istražuje ove godine?
Jordan istražuje nova tržišta: Rusiju, Indiju i Kinu.
4. Kako Jordan promovira iskustva zemlje putem marketinga?
Jordanska kompanija za obnovu baštine (JHRC) predstavlja pet turističkih iskustava na različitim lokacijama u Kraljevini. Jedno od najnovijih iskustava je “Iskustvo Rimskog akvadukta” u sjevernom Jordanu u Umm Qaisu, koji obuhvaća akvadukt duljine 424 metra.
Ključni pojmovi i žargon:
– Jordanska asocijacija dolaznog turizma (JITOA): organizacija koja okuplja turističke tvrtke i promiče dolazni turizam u Jordanu.
– Jordanski turistički odbor (JTB): nacionalna turistička organizacija koja promovira turizam u Jordanu.
– Jordanska kompanija za obnovu baštine (JHRC): kompanija koja se bavi očuvanjem i promocijom kulturne baštine Jordana.
– Royal Jordanian Airlines (RJ): nacionalna aviokompanija Jordana.
Srodni linkovi:
– Posjetite Jordan
– Jordanska kompanija za obnovu baštine
– Royal Jordanian Airlines