Gubitak dionica Fosun Tourism Group se produbio dok se cijena dionica srozala za 31% u posljednjih mjesec dana

Cijena dionica Fosun Tourism Group (HKG:1992) doživjela je strm pad od 31% u posljednjih trideset dana, što je izazvalo dodatnu tugu među dioničarima. Ovaj nedavni pad završava katastrofalnu dvanaestomjesečnu situaciju za dioničare koji su suočeni s gubitkom od 65% u tom razdoblju.

Unatoč velikom padu cijene, Fosun Tourism Group možda i dalje šalje bikovske signale trenutno s omjerom cijene i prodaje (ili “P/S”) od 0,3x, budući da je gotovo polovina svih tvrtki u industriji gostinstva u Hong Kongu s omjerima P/S većim od 0,9x, a čak omjeri P/S veći od 3x nisu neuobičajeni.

Ipak, trebali bismo malo dublje kopati kako bismo utvrdili postoji li racionalna osnova za smanjeni omjer P/S.

Uzimajući u obzir najnoviju analizu za Fosun Tourism Group SEHK:1992 Omjer cijene i prodaje u usporedbi s industrijskim prosjekom 31. siječnja 2024., jasno je da postoji kontinuirani pad prihoda tvrtke koji pridonosi sniženom omjeru P/S. Možda tržište očekuje daljnji pad prihoda, što je rezultiralo suzbijanjem omjera P/S. Optimistični dioničari Fosun Tourism Group-a nadaju se da to neće biti slučaj.

Ako želite saznati kakve su prognoze analitičara za budućnost tvrtke, trebali biste provjeriti naš besplatan izvještaj o Fosun Tourism Group.

Omjer P/S Fosun Tourism Groupa bio bi tipičan za tvrtku koja očekuje ograničeni rast, a bitno je napomenuti da izvrsno posluje lošije u odnosu na industriju. Ako pogledamo unatrag, primjećujemo da je tvrtka prošle godine ostvarila impresivan rast prihoda od 26%. Kao rezultat toga, ukupni rast prihoda u posljednje tri godine iznosi 27%.

Kada pogledamo prema budućnosti, osam analitičara koji prate tvrtku predviđaju rast prihoda od 14% tijekom iduće godine. S druge strane, ostatak industrije očekuje rast od 42%, što je primjetno privlačnije. S obzirom na to, razumljivo je da P/S Fosun Tourism Groupa bude ispod većine drugih tvrtki. Izgleda da mnogi dioničari nisu bili zadovoljni zadržavanjem dionica dok tvrtka potencijalno gleda u manje prosperitetnu budućnost.

Da bismo zaključili, omjer P/S Fosun Tourism Groupa pokazuje pad zajedno s padom cijene dionica. Vrijedno je napomenuti da prilikom donošenja odluka o ulaganju ne bi trebali previše vjerovati omjerima cijene i prodaje, ali ti omjeri mogu mnogo otkriti o mišljenju drugih sudionika na tržištu. Naša analiza prognoza analitičara za Fosun Tourism Group potvrđuje da je slabo predviđanje prihoda tvrtke važan faktor niskog omjera P/S. Pesimizam dioničara o izgledima tvrtke za prihod čini glavni doprinos depresivnom omjeru P/S. Tvrtka će morati doživjeti promjenu sreće da bi opravdala rast omjera P/S u budućnosti.

Često postavljana pitanja (FAQ):

1. Kako se kretala cijena dionica Fosun Tourism Group u posljednjih trideset dana?
Cijena dionica Fosun Tourism Group doživjela je strm pad od 31% u posljednjih trideset dana.

2. Koje su posljedice ovog pada za dioničare?
Ovaj nedavni pad doveo je do gubitka od 65% za dioničare u posljednjih dvanaest mjeseci.

3. Koja je trenutna vrijednost omjera cijene i prodaje (P/S) za Fosun Tourism Group?
Trenutno, omjer cijene i prodaje (P/S) za Fosun Tourism Group iznosi 0,3x, što je relativno nizak omjer u usporedbi s drugim tvrtkama u industriji gostinstva u Hong Kongu.

4. Zašto je došlo do smanjenja omjera P/S za Fosun Tourism Group?
Postoje naznake da pad prihoda tvrtke pridonosi nižem omjeru P/S. Tržište može očekivati daljnji pad prihoda, što je rezultiralo smanjenjem omjera P/S.

5. Kako se očekuje budući rast prihoda za Fosun Tourism Group?
Analitičari predviđaju rast prihoda od 14% za iduću godinu, dok ostatak industrije očekuje rast od 42%.

6. Koja je veza između rasta prihoda i omjera P/S?
Slabo predviđanje prihoda tvrtke može doprinijeti niskom omjeru P/S. Pesimizam dioničara u vezi s izgledima tvrtke za prihod čini glavni faktor depresivnog omjera P/S.

7. Koje vam izvore preporučujemo za dodatne informacije o Fosun Tourism Group?
Preporučujemo da provjerite besplatan izvještaj o Fosun Tourism Group za informacije o prognozama analitičara za budućnost tvrtke.