New York City Strengthens Ties with Indian Travel Industry

New York City Tourism + Conventions, the official destination marketing organization for New York City, recently concluded its annual sales mission in India, aimed at re-establishing and strengthening connections with the Indian travel industry. The mission, held from January 29 to February 3, 2024, showcased New York City as a premier travel destination and engaged with the Indian travel trade through a series of events and strategic engagements.

Led by New York City Tourism + Conventions, the delegation, consisting of six tourism partners and Turkish Airlines, visited key cities including Mumbai, Ahmedabad, and Delhi. Their objective was to promote the diverse attractions and experiences that the iconic city has to offer.

Makiko Matsuda Healy, Senior Vice President, Tourism Market Development for New York City Tourism + Conventions, expressed satisfaction with the mission and highlighted the introduction of the Travel Trade Academy program. The program now includes Hindi subtitles to ensure that the Indian travel trade can fully engage with the five-borough destination. It aims to empower trade professionals to respond adeptly to evolving consumer demands and provide a diverse array of personalized NYC experiences that resonate with the preferences of the Indian audience.

Participating partners in the mission included renowned landmarks such as the Empire State Building, Trump International Hotel & Tower NY, Hudson Yards, Millennium Hotels, Circle Line Sightseeing Cruises, and Madame Tussauds. In Mumbai, New York City Tourism + Conventions also partnered with the U.S. Consulate General.

Activities during the sales mission included B2B meetings and networking events, through which NYC Tourism + Convention highlighted the city’s iconic landmarks, diverse neighborhoods, and world-renowned dining, shopping, and entertainment options.

New York City continues to prioritize Indian travelers, as India remains a significant source of international visitors. With an impressive recovery rate from the pandemic, the city welcomed 61.8 million travelers in 2023, recovering 93 percent of its record 2019 visitation levels. This year, it aims to welcome 64.5 million visitors, with an expected increase in Indian travelers.

The sales mission not only served to strengthen ties with the Indian travel industry but also showcased New York City’s commitment to providing Indian travelers with a warm welcome and a memorable experience. As the city’s tourism industry continues to flourish, it remains a leading global destination for travelers from around the world.

Turistička organizacija New York City Tourism + Conventions nedavno je završila svoju godišnju misiju prodaje u Indiji s ciljem ponovnog uspostavljanja i jačanja veza s indijskom turističkom industrijom. Misija, održana od 29. siječnja do 3. veljače 2024., predstavila je New York City kao vodeću turističku destinaciju i uspostavila kontakte s indijskom turističkom trgovinom kroz niz događaja i strateških angažmana.

Predvođena New York City Tourism + Conventions, delegacija je posjetila ključne gradove uključujući Mumbai, Ahmedabad i Delhi. Njihov cilj bio je promovirati raznolike atrakcije i doživljaje koje legendarni grad nudi.

Makiko Matsuda Healy, viša potpredsjednica za razvoj turističkog tržišta u New York City Tourism + Conventions, izrazila je zadovoljstvo misijom i istaknula uvođenje programa Akademija putničke trgovine. Program sada uključuje titlove na hindskom jeziku kako bi se osiguralo da indijska turistička trgovina može u potpunosti uključiti u petborsku destinaciju. Cilj programa je osposobiti stručnjake u turističkoj trgovini da se spretno prilagode mijenjajućim zahtjevima potrošača i pruže raznolik niz personaliziranih njujorških doživljaja koji se povezuju s preferencijama indijske publike.

Partneri koji su sudjelovali u misiji uključuju poznate znamenitosti poput Empire State Buildinga, Trump International Hotel & Tower NY, Hudson Yards, Millennium Hotels, Circle Line Sightseeing Cruises i Madame Tussauds. U Mumbaju, New York City Tourism + Conventions također je surađivala s Generalnim konzulatom SAD-a.

Aktivnosti tijekom misije prodaje uključivale su sastanke B2B i mrežne događaje, kroz koje je NYC Tourism + Convention istaknuo legendarne znamenitosti grada, raznolike četvrti te svjetski poznate mogućnosti jela, shoppinga i zabave.

New York City nastavlja s prioritetizacijom indijskih putnika, budući da Indija ostaje značajan izvor međunarodnih posjetitelja. Grad je 2023. godine dočekao 61,8 milijuna putnika, oporavivši se na 93 posto rekordne razine posjeta iz 2019. godine. Ove godine očekuje se dolazak 64,5 milijuna posjetitelja, s očekivanim povećanjem indijskih putnika.

Misija prodaje ne samo da je poslužila za jačanje veza s indijskom turističkom industrijom, već je i pokazala posvećenost New York Cityja pružanju indijskim putnicima srdačne dobrodošlice i nezaboravnog iskustva. Kao što se turistička industrija grada i dalje razvija, ostaje vodeća svjetska destinacija za putnike iz cijelog svijeta.

DEFINICIJE:
– Tourism Market Development: Potpisivanje strategija koje uspostavljaju veze i privlače turiste iz određenog tržišta.
– Travel Trade Academy program: Program osposobljavanja za putničku trgovinu koji pruža stručnost u razumijevanju potreba putnika i pružanja personaliziranih iskustava.
– B2B meetings: Sastanci “business to business” (poslovni prema poslovnom) koji se održavaju između dvije tvrtke radi razmjene informacija i potencijalne suradnje.

Prijedlozi srodnih veza:
www.nycgo.com – Službena stranica New York City Tourism + Conventions, s informacijama o turizmu u New Yorku.
www.empirestatebuilding.com – Službena stranica Empire State Buildinga, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.trumpinternationalnewyork.com – Službena stranica Trump International Hotel & Tower NY, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.hudsonyardsnewyork.com – Službena stranica Hudson Yardsa, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.millenniumhotels.com – Službena stranica Millennium Hotels, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.circleline.com – Službena stranica Circle Line Sightseeing Cruises, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.madametussauds.com – Službena stranica Madame Tussauds, jednog od partnera tijekom misije prodaje.
www.newdelhi.usconsulate.gov – Službena stranica Generalnog konzulata SAD-a u New Delhiju, s informacijama o viznom postupku i drugim povezanim temama.

How The Sultan of Brunei Secretly Travels

ByKarol Smith

Karol Smith je iskusna spisateljica i mislilac u oblastima novih tehnologija i finansijske tehnlologije (fintech). Absolvent je Univerziteta u Virdžiniji, gde je stekla diplomu iz informacionih sistema i poslovne analitike, što joj pruža čvrstu osnovu za istraživanje složenosti evoluirajućih tehnoloških pejzaža. Sa više od decenije iskustva u industriji, radila je kao vodeći analitičar u Zenith Technologies, gde se specijalizovala za korišćenje finansijskih podataka da pokrene inovacije i efikasnost. Njen uvid je objavljivan u brojnim publikacijama, što je ustoličilo kao pouzdan glas u diskusiji o digitalnoj transformaciji i budućnosti finansija. Kroz svoje pisanje, Karol ima za cilj da demistifikuje složene tehnološke koncepte i osnaži svoje čitaoce da se snađu u sve digitalnijem svetu.