Turističko čudo: Nova čokoladna avantura u Cadburyju

Premijer Jeremy Rockliff najavio je da će nova čokoladna avantura u Cadburyju biti najveća stvar koja će se dogoditi turizmu od osnutka muzeja MONA. Kao dio Plana za snažnu budućnost Tasmanije do 2030. godine, vlada će partnerstvom s turističkim pionirima Simonom Currantom ostvariti viziju najboljeg čokoladnog iskustva na svijetu.

Nova atrakcija smještat će se uz Cadbury na rijeci Derwent i pružit će slatko iskustvo za najnoviju generaciju Tasmanaca i posjetitelja. Bit će tu najveća čokoladna fontana na svijetu, studio s premium čokoladom iz Tasmanije, laboratorij za izradu vlastite čokoladne pločice, čokoladna trgovina, kafić, dječje igralište i mnogo više.

Premijer Rockliff istaknuo je važnost turizma u Planu za snažnu budućnost Tasmanije. “Turizam je jedan od najvažnijih sektora koji je transformirao Tasmaniju u posljednjem desetljeću, i naša vlada ga je podržala u svakom koraku”, rekao je premijer. “Turizam je promijenio percepciju Australije i svijeta o Tasmaniji, ali najvažnije od svega, oblikovao je kako se mi sami definiramo.  ”

Ova nova atrakcija će redefinirati “must-see” listu svakog posjetitelja Tasmanije – mazi Tassie đavla, ispijanje vina na plaži Wineglass, šetnja u Salamanka četvrti, uspon na Cradle i završetak s najslađim iskustvom od svih u Čokoladnoj avanturi u Cadburyju.

Najvažnije je da će Čokoladna avantura u Cadburyju biti snažan gospodarski pokretač za turizam i cijelu državu. Očekuje se da će ovaj projekt stvoriti otprilike 300 radnih mjesta u fazi izgradnje, 200 radnih mjesta nakon završetka te pružiti 120 milijuna dolara godišnje ekonomske aktivnosti.

Svake godine turizam donosi oko 3,96 milijarde dolara u tasmanijsko gospodarstvo i zapošljava više od 37.000 stanovnika Tasmanije. Pod našom vlašću taj se sektor izuzetno razvijao. Nastavit ćemo snažno podržavati našu turističku industriju kako bismo osigurali da posjetitelji dulje ostaju, vide više naše države i troše više novca dok su ovdje, podržavajući lokalna poduzeća i radna mjesta diljem Tasmanije.

Naš Plan za snažnu budućnost Tasmanije do 2030. godine nastavit će podupirati turizam i gradove te ruralna područja koja ovise o njemu. U okviru ove politike investirat ćemo 2 milijuna dolara tijekom 18 mjeseci za planiranje, projektiranje i dobivanje dozvola. Dodatnih 2 milijuna dolara bit će uloženo u izgradnju infrastrukture poput šetnica, staza za bicikle i temeljnih radova na samoj lokaciji. Ovisno o postizanju dogovorenih ciljeva, na raspolaganju će biti dodatnih 8 milijuna dolara za razvoj atrakcije.

Često postavljana pitanja (FAQ) o Čokoladnoj avanturi u Cadburyju:

1. Što je Čokoladna avantura u Cadburyju?
Čokoladna avantura u Cadburyju je nova turistička atrakcija smještena uz Cadbury u Tasmaniji. Ova atrakcija pružit će najbolje čokoladno iskustvo na svijetu, uključujući najveću čokoladnu fontanu na svijetu, studio s premium čokoladom iz Tasmanije, laboratorij za izradu vlastite čokoladne pločice, čokoladnu trgovinu, kafić, dječje igralište i još mnogo toga.

2. Koje su najvažnije značajke Čokoladne avanture u Cadburyju?
Najvažnije značajke Čokoladne avanture u Cadburyju uključuju najveću čokoladnu fontanu na svijetu, studio s premium čokoladom iz Tasmanije, laboratorij za izradu vlastite čokoladne pločice, čokoladnu trgovinu, kafić, dječje igralište i mnogo više.

3. Koliki će biti utjecaj Čokoladne avanture na turizam i gospodarstvo Tasmanije?
Očekuje se da će Čokoladna avantura u Cadburyju stvoriti otprilike 300 radnih mjesta u fazi izgradnje, 200 radnih mjesta nakon završetka te pružiti 120 milijuna dolara godišnje ekonomske aktivnosti. Turizam je već važan sektor u tasmanijskom gospodarstvu, donoseći oko 3,96 milijarde dolara godišnje i zapošljavajući više od 37.000 stanovnika Tasmanije.

4. Što je Plan za snažnu budućnost Tasmanije do 2030. godine?
Plan za snažnu budućnost Tasmanije do 2030. godine je inicijativa vlade Tasmanije kojom se podržava razvoj turizma, gradova i ruralnih područja koja ovise o turizmu. Plan uključuje ulaganje u turističku infrastrukturu, podršku lokalnim poduzećima i radnim mjestima te promociju duljeg zadržavanja turista i njihovog većeg trošenja tijekom boravka u Tasmaniji.

5. Koje su alternative za prikupljanje dodatnih informacija o Cadburyju i turizmu u Tasmaniji?
Za dodatne informacije o Cadburyju i turizmu u Tasmaniji možete posjetiti službene web stranice:

Cadbury
Discover Tasmania

ByKarol Smith

Karol Smith je iskusna spisateljica i mislilac u oblastima novih tehnologija i finansijske tehnlologije (fintech). Absolvent je Univerziteta u Virdžiniji, gde je stekla diplomu iz informacionih sistema i poslovne analitike, što joj pruža čvrstu osnovu za istraživanje složenosti evoluirajućih tehnoloških pejzaža. Sa više od decenije iskustva u industriji, radila je kao vodeći analitičar u Zenith Technologies, gde se specijalizovala za korišćenje finansijskih podataka da pokrene inovacije i efikasnost. Njen uvid je objavljivan u brojnim publikacijama, što je ustoličilo kao pouzdan glas u diskusiji o digitalnoj transformaciji i budućnosti finansija. Kroz svoje pisanje, Karol ima za cilj da demistifikuje složene tehnološke koncepte i osnaži svoje čitaoce da se snađu u sve digitalnijem svetu.