Grčka cilja na rast turističkog sektora u Indiji

Grčka se u nastojanju da privuče više posjetitelja i promovira svoje zadivljujuće destinacije usmjerila na ogromno indijsko turističko tržište. Nedavno održani događaj OTM 2024 u Jio World Convention Centeru u Mumbaju poslužio je kao platforma za predstavljanje ponude Grčke nacionalne turističke organizacije (GNTO) i komunikaciju s ključnim dionicima u indijskom turističkom sektoru.

Službenici GNTO-a tražili su vrijedne uvide kako bi povećali dolazak turista iz Indije, koji je pokazao obećavajući rast prije pandemije Covid-19. Ova obnovljena fokusiranost na indijsko tržište slijedi značajan susret grčkog premijera Kyriakosa Mitsotakisa i indijskog premijera Narendre Modija prošlog ljeta, na kojem su obojica lidera naglasili važnost poboljšanja izravnih letova i turističke razmjene.

Eleftheria Fili, predstavnica GNTO-a na OTM 2024, istaknula je privlačnost Grčke za indijske putnike. Fili je izrazila GNTO-ovu predanost prilagođavanju iskustava koja će se svidjeti indijskim posjetiteljima, posebno fokusirajući se na medeni mjesec i ljubitelje filma. Bogata povijesna baština Grčke, slikoviti krajolici i srdačnost stanovnika nastoje stvoriti nezaboravna iskustva za indijske turiste.

Interes za grčke destinacije usklađen je s značajnim rastom indijskog tržišta odlaznih putovanja, koje se predviđa da će do 2032. godine premašiti 44 milijarde dolara. Mandeep S. Lamba, predsjednik HVS-a za Južnu Aziju, konzultantske tvrtke globalne industrije ugostiteljstva, primijetio je da se ovaj trend među indijskom srednjom klasom i mladima ostvaruje zbog evoluirajućih aspiracija i sve veće pristupačnosti.

Nadolazeći posjet premijera Mitsotakisa Indiji dodatno naglašava posvećenost unapređenju bilateralne suradnje. U skladnom naporu, Atenska međunarodna zračna luka, odbor za konvencije i posjetitelje “This is Athens” te Gulf Air organizirali su putovanje za indijske predstavnike turističke industrije kako bi dublje upoznali ponudu Grčke.

Napori GNTO-a na OTM-u 2024. godine dobili su priznanje s prestižnom nagradom “Najbolja dekoracija”, što ukazuje na pozitivnu dobrodošlicu inicijativama Grčke u turizmu u Indiji. Dostojanstveni posjetitelji, uključujući zamjenika ministra za turizam i ministra za turizam države Rajasthan Diyu Kumari, priznali su nastojanja GNTO-a, pokazujući rastuću suradnju između grčkih i indijskih turističkih vlasti.

Posjet zamjenika ministra i ministra za turizam države Rajasthan Diye Kumari na GNTO-ovom štandu u pratnji Sanjeeva Agarwala, osnivača i izvršnog direktora tvrtke Fairfest Media, organizatora OTM-a.

ČESTA PITANJA

1. Koje inicijative je Grčka nacionalna turistička organizacija (GNTO) poduzela kako bi privukla indijske turiste?

GNTO je nedavno sudjelovala na događaju OTM 2024 u Mumbaiju kako bi predstavila ponudu Grčke i uspostavila komunikaciju s ključnim dionicima u indijskom turističkom sektoru. Osim toga, GNTO je fokusirana na razvoj iskustava koji će privući indijske putnike, posebno medeni mjesec i ljubitelje filma. Grčka želi poboljšati izravne letove i turističku razmjenu između Grčke i Indije.

2. Koje su odlike Grčke privlačne za indijske putnike?

Bogata povijesna baština, slikoviti krajolici i srdačnost stanovnika Grčke čine je privlačnom destinacijom za indijske turiste. Grčka nastoji stvoriti nezaboravna iskustva za posjetitelje, a posebno je usmjerena na medeni mjesec i ljubitelje filma.

3. Koliki je potencijal indijskog tržišta odlaznih putovanja za Grčku?

Indijsko tržište odlaznih putovanja trenutno raste i predviđa se da će do 2032. godine premašiti 44 milijarde dolara. Postojeći trend među indijskom srednjom klasom i mladima ukazuje na sve veću pristupačnost i smjer promjena u njihovim putničkim aspiracijama. Grčka namjerava iskoristiti ovaj potencijal i privući više indijskih turista.

4. Koje su inicijative GNTO-a dobile priznanje na događaju OTM 2024?

Napori GNTO-a na događaju OTM 2024 su nagrađeni prestižnom nagradom “Najbolja dekoracija”. Ovo priznanje ukazuje na pozitivnu dobrodošlicu inicijativama Grčke u turizmu u Indiji. Posjetitelji, uključujući zamjenika ministra za turizam i ministra za turizam države Rajasthan, također su priznali i podržali nastojanja GNTO-a.

5. Koje su organizacije sudjelovale u putovanju za indijske predstavnike turističke industrije?

Atenska međunarodna zračna luka, odbor za konvencije i posjetitelje “This is Athens” te Gulf Air organizirali su putovanje za indijske predstavnike turističke industrije kako bi dublje upoznali ponudu Grčke. Ovo putovanje je dio napora za poboljšanje suradnje između grčkih i indijskih turističkih vlasti.

KLJUČNI POJMOVI

– GNTO – Grčka nacionalna turistička organizacija
– OTM – događaj (Outbound Travel Mart)
– Covid-19 – pandemija koju je uzrokovao virus SARS-CoV-2
– medeni mjesec – putovanje za mladence nakon vjenčanja
– indijska srednja klasa – društvena skupina u Indiji koja obuhvaća srednji raspon dohotka i obrazovnu razinu
– bilateralna suradnja – suradnja između dvije zemlje ili organizacije
– HVS – tvrtka globalne industrije ugostiteljstva
– Mumbai – najveći grad u Indiji
– Rajasthan – država u sjevernoj Indiji, popularna turistička destinacija

PREPORUČENI LINKOVI

Grčka turistička organizacija
Gulf Air
Atenska međunarodna zračna luka
This is Athens