Policija za turizam provjerava plaćanje turističke takse na Baliju

Policija za turizam na Baliju provodi provjere na najpopularnijim turističkim atrakcijama kako bi osigurala da svi strani posjetitelji plaćaju turističku taksu.

Nova uvedena taksa iznosi 150.000 indonezijskih rupija po osobi za svaki posjet provinciji.

Ured za turizam Balija zajedno s policijskom jedinicom Turističke Satpol, ovoga tjedna provodi provjere turista.

Provjere su već obavljene u Uluwatu, a uskoro će biti provedene i u Tanah Lotu, Ulun Danu Beratanu i Tampaksiringu kod Ubuda.

Glavni Balijske turističke službe, Tjok Bagus Pemayun, izjavio je novinarima iz Uluwatu da je objasnio politiku naplate turističke pristojbe turistima i vodio ih da izvrše plaćanje putem aplikacije LoveBali.

Rekao je: “Postotak koji smo vidjeli danas je 5-10 posto onih koji nisu platili, ali su odmah koristili LoveBali za plaćanje, mi smo ih vodili.”

Podaci pokazuju da je do 60% turista koji bi trebali platiti turističku taksu to nisu učinili od uvođenja ove politike u veljači.

Patrole je vodio sam Pemayun, koji je novinarima rekao: “Nisu svi strani turisti znali da je Bali uveo ovu taksu za strane turiste.”

Pemayun je dodao: “Obavili smo obavještavanje indonezijskih veleposlanstava u inozemstvu. Ambasadori prijateljskih zemalja u Jakarti su također obaviješteni, ali to nije dovoljno. Stoga ćemo nastaviti s obavještavanjem.”

Ovom politikom turisti su zadovoljni, ali ona mora biti transparentna i jasna u svom cilju. Rekli smo da će se koristiti za očuvanje okoliša i jačanje balineske kulture.

Planiramo izvršiti provjere dva puta mjesečno, jer često ponavljanje neće biti dobro.

Provjera i edukacija organizirane su od strane Ureda za turizam Balija uz pomoć svih velikih turističkih dionika u području, uključujući Udruženje indonezijskih parkova za rekreaciju.

Predstavnici udruženja indonezijske turističke industrije, upravitelj hrama Uluwatu, balije policijskih snaga Satpol PP, Badung policijske snage Satpol PP, udruženje turističkih vodiča i udruženje indonezijskih turističkih agencija (ASITA) Balija, bili su prisutni da pruže pomoć.

Predsjednica Udruženja indonezijskih parkova za rekreaciju (PUTRI), I Gusti Ayu Agung Inda Trimafo Yudha izjavila je: “Pozdravljamo ovu politiku i spremni smo pomoći vladi, posebno pomagati prikupljačima u obavljanju njihovih zadaća na terenu.”

Dodala je: “Moramo pružiti dobru uslugu i objašnjenja turistima kako se ne bi osjećali nelagodno.”

Predsjednik Udruženja indonezijske turističke industrije (GIPI) Balija, Ida Bagus Agung Parta Adnyana, rekao je: “Naravno, nastavit ćemo to pratiti kako ne bismo izazvali nove probleme u turističkoj industriji. Naravno, nadam se da će sredstva koja su prikupljena moći biti vraćena i upotrijebljena u turističkom sektoru.”

Ipak, neki sudionici u turističkoj industriji i turisti su već kritizirali sustav i primijetili da je hitno potrebno izvršiti ozbiljna poboljšanja kako bi se potaknulo turiste da redovito plaćaju dodatne naknade.

Zamjenik predsjednika Balija DPRD I, Nyoman Sugawa Korry, izjavio je da je potrebno osigurati više kioska za plaćanje i skenera na balijskom aerodromu kako bi postupak za turiste bio jednostavan prilikom dolaska.

Rekao je: “Automatske skenere nije moguće instalirati na aerodromima. Jer aerodrom ima vlastitu nadležnost. Mora se odmah revidirati Regionalna uredba ili izraditi Uredba guvernera koja će pružiti poticaje stranama koje mogu pomoći kod intenzivnog prikupljanja.”

Sada je indonezijskim zakonom propisano da svi strani turisti moraju platiti turističku taksu od 150.000 indonezijskih rupija prije nego što napuste Bali.

Međutim, turistima se savjetuje da plate putem aplikacije LoveBali ili putem internetske stranice prije dolaska u Bali kako bi uštedjeli vrijeme.

Česta pitanja (FAQ) o novoj turističkoj taksi na Baliju:

1. Što je nova turistička taksa na Baliju?
Nova turistička taksa na Baliju iznosi 150.000 indonezijskih rupija po osobi za svaki posjet provinciji. Uvedena je kako bi se osiguralo da svi strani posjetitelji plaćaju tu taksu.

2. Gdje se provode provjere turista?
Provjere turista već su obavljene u Uluwatu, a uskoro će biti provedene i u Tanah Lotu, Ulun Danu Beratanu i Tampaksiringu kod Ubuda.

3. Kako se plaća turistička taksa?
Turisti se mogu koristiti aplikacijom LoveBali za plaćanje turističke takse. Preporučuje se da turisti plate putem aplikacije ili putem internetske stranice prije dolaska na Bali kako bi uštedjeli vrijeme.

4. Koliko turista nije platilo turističku taksu?
Podaci pokazuju da je do 60% turista koji bi trebali platiti turističku taksu to nisu učinili od uvođenja ove politike u veljači. Međutim, provjere su provedene kako bi se osiguralo da svi plaćaju takvu taksu.

5. Kako je turistička industrija reagirala na ovu politiku?
Predstavnici turističke industrije podržavaju ovu politiku, ali ističu da mora biti transparentna i jasna u svom cilju očuvanja okoliša i jačanja balineske kulture.

6. Koja je uloga turističkih dionika u provjerama?
Provjere i edukacija organizirane su od strane Ureda za turizam Balija uz pomoć velikih turističkih dionika u području, uključujući Udruženje indonezijskih parkova za rekreaciju, udruženje turističkih vodiča i udruženje indonezijskih turističkih agencija.

7. Jesu li planirane daljnje provjere?
Planirano je da se provjere turista izvršavaju dva puta mjesečno kako bi se osiguralo pridržavanje politike plaćanja turističke takse.

8. Kakve su reakcije turista na ovu politiku?
Neki sudionici u turističkoj industriji i turisti su već kritizirali sustav i primijetili da je hitno potrebno izvršiti poboljšanja kako bi se potaknulo turiste da redovito plaćaju dodatne naknade.

9. Koje su preporuke za poboljšanje sustava plaćanja?
Preporučuje se osiguravanje više kioska za plaćanje i skenera na balijskom aerodromu kako bi se postupak plaćanja turističke takse jednostavnije provodio prilikom dolaska.

10. Kako se regulira plaćanje turističke takse?
Prema indonezijskom zakonu, svi strani turisti moraju platiti turističku taksu od 150.000 indonezijskih rupija prije nego što napuste Bali.

Srodne veze:
www.bali.com
www.lovebali.id

ByKarol Smith

Karol Smith je iskusna spisateljica i mislilac u oblastima novih tehnologija i finansijske tehnlologije (fintech). Absolvent je Univerziteta u Virdžiniji, gde je stekla diplomu iz informacionih sistema i poslovne analitike, što joj pruža čvrstu osnovu za istraživanje složenosti evoluirajućih tehnoloških pejzaža. Sa više od decenije iskustva u industriji, radila je kao vodeći analitičar u Zenith Technologies, gde se specijalizovala za korišćenje finansijskih podataka da pokrene inovacije i efikasnost. Njen uvid je objavljivan u brojnim publikacijama, što je ustoličilo kao pouzdan glas u diskusiji o digitalnoj transformaciji i budućnosti finansija. Kroz svoje pisanje, Karol ima za cilj da demistifikuje složene tehnološke koncepte i osnaži svoje čitaoce da se snađu u sve digitalnijem svetu.