Potential Expansion of Hong Kong Tourism Targets Mainland China Cities

Turizam je ranijih puta spasao Hong Kong u problematičnim vremenima, vodeći kroz veliki ekonomski oporavak nakon epidemije Sarsa. Nakon pandemije Covida, grad se ponovno okrenuo turizmu – posebno posjetiteljima iz kontinentalne Kine – kako bi promijenio stvari. No, sličnosti tu završavaju. Kupovina u Hong Kongu izgubila je svoju nekadašnju privlačnost. Više putnika sada traži opuštanje i kulturna iskustva. To stavlja slavnu sposobnost grada za prilagodbu na ispitu.

Uz sve to, stanovnici dvaju gusto naseljenih kontinentalnih gradova, Qingdao i Xi’an, od 6. ožujka postaju eligible za individualne posjete Hong Kongu umjesto grupnih posjeta. Ako se to pokaže uspješnim, daljnje širenje je moguće. Plan prvobitno je ciljao na nekoliko centara u pokrajini Guangdong, a zatim na velike gradove poput Guangzhoua, Shenzhena, Pekinga i Šangaja, prije nego što je dosegao brojku 49. Ovo je prvi put da je popis ažuriran od 2007. godine.

Sada je na Hong Kongu da privuče samostalne posjetitelje iz ova dva nova grada. Zahtjev da ostanu preko noći čini ih potencijalno unosnom ciljanom skupinom. To se ne smije uzimati zdravo za gotovo, s obzirom na opciju boravka u Shenzhenu i prelazak granice za dnevne posjete.

Sljedeći korak za vladu trebao bi biti promoviranje Hong Konga kao odredišta u Qingdaou i Xi’anu. Ako se širenje pokaže uspješnim, više gradova iz kontinentalne Kine moglo bi se pridružiti sa sjevera, juga i zapada, počevši s Harbinom i drugim gradovima u pokrajini Heilongjiang. To je prema vođi turističke industrije Simonu Wongu Ka-wo i drugima koji su se sastali s Xia Baolongom, čelnikom Pekinga za hongkonške poslove, tijekom njegove posjete gradu.

No, potrebna je priprema, s obzirom na ograničen broj izravnih letova iz ovih gradova i nedostatak izravne brze željezničke veze između njih i Hong Konga. Potrebno je istražiti socijalno-ekonomsku situaciju potencijalnih posjetitelja iz Qingdaoa i Xi’ana te njihova očekivanja. Novi samostalni gosti vjerojatno su iskusni putnici. Potrebno je znati njihove putne navike i preferencije.

Unatoč pozivima poslovnog sektora za dodatne gradove iz kontinentalne Kine koji bi bili eligible za individualni posjet, vlasti bi trebale to proširiti postupno, imajući na umu prijašnje napetosti s lokalnim stanovništvom na područjima uz granicu koja su pogođena porastom posjetitelja. U kontekstu integracije s Velikim zaljevskim područjem, to ne bi bilo u interesu nikoga.

Neki od ključnih pojmova i izraza u ovom članku su:

1. Turizam – industrija koja se bavi putovanjima i gostoprimstvom posjetitelja iz drugih područja.

2. Epidemija Sarsa – epidemija teškog akutnog respiratornog sindroma koji se dogodio 2003. godine. Turizam je pomogao Hong Kongu oporaviti se nakon te epidemije.

3. Pandemija Covida – globalna pandemija uzrokovana virusom Covid-19, koja je imala veliki utjecaj na turizam.

4. Kupovina – aktivnost koja je nekada bila privlačna za posjetitelje Hong Konga.

5. Prilagodba – sposobnost grada Hong Konga da se prilagodi promjenama u turističkim preferencijama posjetitelja.

6. Eligible – osobe ili skupine koje ispunjavaju uvjete za nešto, u ovom slučaju za individualne posjete Hong Kongu.

7. Guangdong – pokrajina u Kini.

8. Shenzhen, Guangzhou, Beijing, Shanghai – veliki gradovi u Kini.

9. Vođa turističke industrije – osoba koja vodi turističku industriju i ima stručnost u tom području.

10. Svijetu Zaljeva – prostor oko Hong Konga poznat po gospodarskom i urbanoj integraciji.

11. Integracija – spajanje dvaju područja ili zajednica u jedan cjeloviti entitet.

Evo prijedloga za povezane linkove:
Discover Hong Kong
Hong Kong Tourism Board