Predviđanja o velikom rastu izlaznog tržišta GCC-a vođena putovanjima generacije X

Prema nedavnom istraživanju koje je objavio Arabian Travel Market (ATM), predviđa se da će GCC izlazno tržište eksponencijalno rasti u sljedećih pet godina pod utjecajem putnika generacije X.

Po izvješću koje je objavila New York-based istraživačka tvrtka Research Nester, generacija X obuhvaća ljude rođene između 1965. i 1980. godine, što dovodi do značajnog rasta izlaznih putovanja iz GCC zemalja.

Izvješće ističe nekoliko razloga zašto ova generacija ima dominantan udio na GCC-ovom izlaznom tržištu, posebno u UAE-u i Saudijskoj Arabiji.

Danielle Curtis, direktorica izložbe Arabian Travel Market, rekla je u vezi izvješća: “U dobi od otprilike 43 do 58 godina, mnogi Gen X-eri zauzimaju vodeće pozicije u tvrtkama i stoga često putuju u inozemstvo na poslovne putove.”

“Također, s odgovornošću dolazi nagrada; mnogi imaju visok prihod i raspoloživu dobit. Mnogi uspješni poduzetnici u ovoj fazi svoje karijere također su stekli značajno bogatstvo i mogu si priuštiti često putovanje.”

“Mnogi komentatori industrije usredotočuju se na putnike Milenijalce i generacije Z, ali logično gledano, Gen X bi dominirao GCC izlaznim tržištem zbog demografije regije, posebno expatriaci koji su na vodećim pozicijama.”

Članovi generacije X također mijenjaju svoj način života, a velik broj njih sada traži održivu ravnotežu između posla i života. To često podrazumijeva više slobodnog vremena s obitelji, uključujući odmore i kombiniranje poslovnih putovanja s odmorom, što značajno povećava segment putovanja za posao i odmor.

Da bi ilustrirali ove točke, Gen X će prema izvješću biti odgovoran za 11,1 milijardi dolara, što čini 41% ukupne vrijednosti izlaznog tržišta Saudijske Arabije od 27 milijardi dolara do 2028. godine. Slična slika vidljiva je i u UAE-u. Gen X će potrošiti 18,2 milijarde dolara, što predstavlja 60% ukupne vrijednosti tržišta od 30,5 milijardi dolara do 2028. godine.

“Dodatno je vrijedno razmotriti da će, kako ova generacija stari i nakon toga ide u mirovinu, prirodno će Milenijalci početi dominirati udjelom na izlaznom tržištu u idućem desetljeću”, dodala je Curtis.

Općenito, Saudijski turisti favoriziraju Europu kao odredište, što će do 2028. vrijediti 13,2 milijarde dolara, u usporedbi s samo 7,4 milijarde dolara u 2019. Ostale popularne destinacije za putnike iz GCC-a uključuju Veliku Britaniju, Njemačku, Italiju, Švicarsku, SAD, Indiju, Australiju, Maleziju, Singapur i Južnu Afriku.

Trend rastućeg izlaznog poslovanja GCC-a svakako nije promaknuo mnogim međunarodnim destinacijama.

“U 2023. godini smo dočekali 76 nacionalnih paviljona koji su pokrivali otprilike 55% ukupne izložbene površine, s 1.350 sudjelujućih tvrtki. Ove godine, uz povratak nacionalnih paviljona iz Španjolske i Kine te nekoliko afričkih destinacija, dodijelili smo dodatni prostor za smještaj ovog rasta”, dodala je Curtis.

Da bi još više podržali izlazni sektor, ATM također organizira summit za tržišna saznanja koji obuhvaća Indiju, Kinu i Latinsku Ameriku, kao i najnovije trendove putovanja kod različitih generacija.

U skladu s temom “Osnaživanje inovacija: Transformacija putovanja kroz poduzetništvo”, 31. izdanje ATM-a ponovno će okupiti donositelje politika, vodeće industrijske lidere i profesionalce u turizmu iz cijelog Bliskog istoka i šire, potičući ih da uspostave nove veze, razmjene znanja i prepoznaju inovacije koje mogu promijeniti budućnost globalnog putovanja i turizma.

Na 30. izdanju ATM-a u svibnju 2023. godine sudjelovalo je više od 40.000 profesionalaca iz turističke industrije, uključujući 30.000 posjetitelja, čime je postavljen novi rekord izložbe. Izložba je privukla više od 2.100 izlagača i predstavnika iz više od 155 zemalja, pružajući globalnu platformu za predstavljanje ATM-ovog postavljenog cilja net-zero emisija.

(Izvor: ATM)

Česta pitanja (FAQs) temeljena na glavnim temama i informacijama iz članka:

P: Koje generacije dominiraju izlaznim tržištem GCC-a prema nedavnom istraživanju?
O: Generacija X dominira izlaznim tržištem GCC-a prema nedavnom istraživanju koje je objavio Arabian Travel Market (ATM).

P: Koje su glavne zemlje u GCC regiji s dominantnim udjelom generacije X na izlaznom tržištu?
O: UAE i Saudijska Arabija imaju posebno dominantan udio generacije X na izlaznom tržištu GCC-a.

P: Zašto generacija X ima dominantan udio na izlaznom tržištu GCC-a?
O: Mnogi Gen X-eri zauzimaju vodeće pozicije u tvrtkama i često putuju u inozemstvo na poslovne putove. Također, mnogi imaju visok prihod i raspoloživu dobit, što im omogućuje često putovanje.

P: Kako generacija X mijenja svoj način života?
O: Generacija X traži održivu ravnotežu između posla i života te često kombinira poslovna putovanja s odmorom kako bi više vremena proveli s obitelji.

P: Koje su popularne destinacije za putnike iz GCC-a prema istraživanju?
O: Saudijski turisti najviše favoriziraju Europu kao odredište, dok su druge popularne destinacije Velika Britanija, Njemačka, Italija, Švicarska, SAD, Indija, Australija, Malezija, Singapur i Južna Afrika.

P: Koji su najnoviji trendovi putovanja kod različitih generacija?
O: Arabian Travel Market (ATM) organizira summit za tržišna saznanja koji obuhvaća Indiju, Kinu i Latinsku Ameriku, kao i najnovije trendove putovanja kod različitih generacija.

Definitions/Definicije:

1. GCC (Gulf Cooperation Council) – Vijeće za suradnju zaljevskih zemalja, politička i ekonomička organizacija koju čine šest zemalja na Arapskom poluotoku: Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Kuvajt, Katar, Bahrein i Oman.

Suggested related link/Sugerirani povezani link:
ATM – Arabian Travel Market