Novi slogan za turizam u Nebraski nakon negativnih reakcija

Lincoln (Nebraska Examiner) – Nedavno je objavljen slogan za turizam u Nebraski koji nije osvojio sve. Direktor turističke organizacije Nebraske je javno objavio da će se odbaciti slogan koji je postojao već 5 godina, a koji glasi: “Nebraska, iskreno nije za svakoga.”

Zvaničnici su izjavili kako je taj slogan uspješno zainteresovao putnike koji nikada nisu razmišljali o posjeti Nebraski, ali je također bio kritikovan, uključujući i guvernera Jim Pillena, jer naglašava nedostatak visokih planina i plaža uz ocean.

“Slogan je postao dio prošlosti,” izjavio je John Ricks, direktor Nebraske turističke komisije, dok je govorio pred članovima Komiteta za budžet i troškove Skupštine.

“Vrijeme se mijenja. Sve ima svoj rok trajanja,” dodao je David Budge, organizator festivala Nebraskaland Days u North Platte-u.

Zanimanje je poraslo
Ricks je otkrio ove informacije tokom javne rasprave u kojoj je zatražio povećanje sredstava za marketinške aktivnosti svoje organizacije sa 7,4 miliona dolara na 10,5 miliona dolara.

“Želimo nastaviti oglašavanje u Chicagu,” rekao je Ricks senatorima.

Sredstva za više oglašavanja
Prošle godine, gradovi Chicago i Oklahoma City su bili ciljevi novih marketinških kampanja koje su finansirane federalnim korona fondovima.

Međutim, povećanje potrošnje neće uključivati slogan: “Nebraska, iskreno nije za svakoga.”

Ricks je rekao kako je slogan uspješno povećao interesovanje za posjetu Nebraski. Prema istraživanju turista iz ciljanog tržišta, interes za posjetu državi se povećao sa 19% u 2019. godini, na 39% u najnovijem vremenskom periodu.

On je također spomenuo kako je kad je preuzeo funkciju prije 7 i po godina, Nebraska imala problem sa reputacijom. Država se nalazila na posljednjem mjestu po interesovanju turista za posjetu. Smatrana je dosadnom i monotonom zemljom koja se proteže na velikom prostoru.

“Jedini način da privučemo pažnju bilo je da se složimo s tim ljudima i onda ih demantujemo,” izjavio je Ricks.

To je dovelo do postavljanja plakata koji prikazuju grupu srećnih ljudi kako se voze niz potočić na ravnici Sandhills, sa natpisom: “Sreća za vas, ovdje nema šta raditi.” Ili plakata na kojem se prikazuju planinari kako skaču između stijena u Toadstool Parku na sjeverozapadu Nebraske, sa natpisom: “Poznato po našem ravnom i dosadnom pejzažu.”

Kritika od strane guvernera
Posljednje izvještaje o “Portretu američkih putnika” Ricks je spomenuo kako je Nebraska napredovala i sada se nalazi na 41. mjestu, u odnosu na ranije 50. mjesto, po interesovanju putnika za posjetu.

Međutim, guverner Pillen je kritikovao slogan tokom nedavnog obraćanja državi, nazvavši ga “besmislenim” i preprekom u privlačenju novih stanovnika u državu.

Odluka o ukidanju slogana donesena je prije nego što je guverner javno kritikovao slogan.

Na zahtjev za povećanje sredstava Nebraske turističke komisije za marketinške aktivnosti, Odbor za budžet nije donio nikakvu odluku nakon javne rasprave u ponedjeljak.

FAQ:

1. Koje je bio originalni slogan za turizam u Nebraski?
Originalni slogan za turizam u Nebraski bio je “Nebraska, iskreno nije za svakoga.”

2. Zašto je odlučeno da se slogan promijeni?
Slogan je promijenjen jer je bio kritikovan zbog naglašavanja nedostatka visokih planina i plaža uz ocean.

3. Koji je novi slogan za turizam u Nebraski?
Novi slogan za turizam u Nebraski još nije objavljen.

4. Koliko se interesovanje za posjetu Nebraski povećalo nakon korišćenja starog slogana?
Prema istraživanju, interes za posjetu Nebraski povećao se sa 19% u 2019. godini na 39% u najnovijem vremenskom periodu.

5. Šta je bio problem sa reputacijom Nebraske prije nego što je slogan promijenjen?
Nebraska se smatrala dosadnom i monotonom zemljom koja nudi malo aktivnosti turistima.

6. Kako je Nebraska pokušala promijeniti sliku o sebi?
Nebraska je postavljala plakate koji prikazuju atraktivne aktivnosti i pejzaže države, kako bi privukla pažnju turista.

7. Ko je kritikovao slogan?
Guverner Jim Pillen je javno kritikovao slogan, nazvavši ga “besmislenim.”

8. Jesu li odobrena veća sredstva za marketing Nebraske?
Na zahtjev za povećanje sredstava Nebraske turističke komisije, Odbor za budžet nije donio nikakvu odluku nakon javne rasprave u ponedjeljak.

Definitions:

1. Guverner – najviši politički čelnik države.

Related links:

Službena stranica za turizam u Nebraski