Visoki dužnosnici indonezijskog ministarstva turizma i kreativne ekonomije tvrde da turisti nemaju ništa protiv plaćanja novo uvedene porezne stope za turizam.
Ovaj naknada od 10 dolara obvezna je za sve međunarodne turiste koji dolaze u provinciju.
Glasnogovornica Ministarstva za turizam i kreativne ekonomije, Nia Niscaya, održala je konferenciju za novinare u ponedjeljak u Jakarti kako bi raspravljala o prva dva tjedna nove porezne stope za turizam.
Također je razgovarala o budućnosti turističkih odnosa između Indije i Indonezije.
Niscaya je rekla kako je ministarstvo bilo u razgovorima s veleposlanstvima i veleposlanicima diljem svijeta u vezi s novim turističkim porezom.
Ona je novinarima rekla: “Kada sam slučajno bila pozvana jučer od strane našeg veleposlanstva u New Delhiju, tamo je bio događaj pod nazivom Indonesia India forum u kontekstu 75 godina bilateralnih odnosa.”
Niscaya je otkrila da je predstavnik indijske turističke industrije rekao da se većina turista ne brine previše zbog plaćanja dodatnih 10 dolara (150.000 IDR) prilikom dolaska na Bali.
Rekla je: “Rekli su da je sve dok je cilj [poreza] jasan, posebno za pitanja održivosti, kulture i okoliša, dobrodošao.”
Dodala je: “Važni izazov ovdje je da naša komunikacija mora biti jasna glede svrhe i da se upravljanje mora sadržavati unutar dobre upravljačke strukture.”
Čini se da indijski turisti predstavljaju većinu turista sa svih strana svijeta. Više od 9.000 turista dobrovoljno je platilo porez za turizam između 7. i 13. veljače tijekom probnog razdoblja prije nego što je porez postao obvezan 14. veljače.
Budući da se o ovoj temi raspravljalo u medijima više od šest mjeseci i da ju je Nacionalna turistička zajednica široko oglašavala, novi trošak nije iznenadio turiste.
Ipak, još uvijek postoji prostor za napredak jer, kao i kod svakog novog sustava, postoje neke prepreke koje dužnosnici žele ukloniti.
Potpredsjednik Bali turističkog udruženja, Nyoman Astama, pozvao je aviokompanije da unaprijede svoje napore i pomognu komunikaciju o novom porezu za turizam putnicima prilikom rezervacije letova za Bali.
Astama je rekao: “Šteta je, na primjer, ako netko to propusti.” Želio bi vidjeti više napora u komunikaciji o novom porezu za turizam svim dolaznim turistima kako bi se ostvarili maksimalni prihodi za zaštitu i očuvanje balinese kulture, turističke infrastrukture i drugih aspekata.
Napomenuo je da više od 30 aviokompanija leti u Bali. Astama je rekao: “To je kroz ovu suradnju da će se odredbe o plaćanju poreza prenijeti na putnike.”
Također želi da aviokompanije preporuče stranim turistima da uplate porez za turizam prije online prijave za let.
Moguće je da će još biti promjena u novom sustavu poreza na turizam kako se inicijativa bude razvijala. Trenutno, turisti koji su platili porez prije dolaska primit će QR kod koji moraju skenirati prilikom dolaska.
Slično tome, oni koji plaćaju po dolasku također trebaju pokazati isprintani voucher članu osoblja s ručnim skenerom.
Potencijalna zapreka je da postoje samo sedam uređaja za skeniranje QR kodova. Tijekom visoke sezone Bali svakodnevno dočekuje više od 36.000 ljudi.
To bi značilo da bi svaki skener trebao obraditi više od 5.000 ljudi dnevno, a to bi neizbježno rezultiralo redovima ako se ne pronađe dugoročno rješenje.
Prošlog tjedna je šef Ureda za turizam Balija, Tjok Bagus Pemayun, rekao da on i njegove ekipe rade na pronalaženju novih rješenja kako bi se osiguralo da postupak naplate poreza za turizam ne uzrokuje poteškoće, stres ni nepotrebno čekanje turista koji žele započeti svoj odmor čim slete na Otok Bogova.
FAQ sekcija:
1. Što je novo uvedena porezna stopa za turizam u Indoneziji?
– Nova porezna stopa za turizam u Indoneziji je obvezna naknada od 10 dolara za sve međunarodne turiste koji dolaze u provinciju.
2. Kada je porez postao obvezan?
– Porez za turizam postao je obvezan 14. veljače.
3. Koliko turista je dobrovoljno platilo porez tijekom probnog razdoblja?
– Više od 9.000 turista je dobrovoljno platilo porez za turizam između 7. i 13. veljače tijekom probnog razdoblja.
4. Što je cilj ovog poreza?
– Cilj poreza je usmjeriti prihode prema održivosti, kulturi i okolišu.
5. Koje su prepreke u vezi s novim porezom?
– Postoji nedostatak uređaja za skeniranje QR kodova, što može uzrokovati redove i čekanje turista prilikom dolaska.
6. Kako se može plaćati porez prije dolaska?
– Turisti koji su platili porez prije dolaska primit će QR kod koji moraju skenirati prilikom dolaska.
7. Kako se može plaćati porez po dolasku?
– Turisti koji plaćaju porez po dolasku trebaju pokazati isprintani voucher članu osoblja.
8. Kako bi aviokompanije mogle pomoći u komunikaciji o porezu za turizam?
– Aviokompanije bi trebale unaprijediti svoje napore u komunikaciji o porezu za turizam putnicima prilikom rezervacije letova za Bali.
9. Koliko aviokompanija leti u Bali?
– Više od 30 aviokompanija leti u Bali.
10. U kojem je fokusu komunikacija o novom porezu za turizam?
– Komunikacija se fokusira na zaštitu i očuvanje balinese kulture, turističke infrastrukture i drugih aspekata.
Definicije ključnih pojmova i žargon:
1. Porezna stopa za turizam: Obvezna naknada koju međunarodni turisti moraju platiti prilikom posjeta određenoj destinaciji.
2. QR kod: Kvadratni crno-bijeli kod koji se može skenirati mobilnim uređajem radi pristupa određenim informacijama ili uslugama.
3. Veleposlanstvo: Diplomatski ured jedne države u drugoj državi, koji služi kao predstavništvo i komunikacijski kanal između dvije države.
4. Održivost: Sposobnost održavanja i očuvanja ekoloških, socijalnih i ekonomskih resursa za buduće generacije.
5. Nacionalna turistička zajednica: Organizacija koja promiče turizam i putovanja u određenoj zemlji.
Sugerirane povezane veze:
– Link name: Službena web stranica Indonezijske turističke zajednice.
– Link name: Službena web stranica Balija sa informacijama o turizmu i putovanjima.